Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dit kæledyr grønt.......?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også sjovt at de lukker luften ud af små diesel 4x4 med partikelfilter, som går over 15 km/l - men ikke har noget imod de gamle benzinbiler der går 8 km/l uden kat.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det sætter, om ikke andet, tingene i et nyt perspekiv.....når man hører folk sige at de bor på landet, cykler hver dag, tænker grønt, har 4 heste, 2 hunde og 2 katte Big Smile

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

I mine øjne viser det blot hvor fordummende og ufaktuel den debat er blevet.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske kommer der flere på banen? Det er da meget interessant imo.....

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Det er en stor debat, så det bliver lidt generaliserende.

Hvis det var et forsøg på at fremme miljøbevidstheden, så får det den modsatte effekt. De mennesker der interesser sig mest for miljøet er dem der har overskud til også at tage sig af dyr, enten de mishandlede, udrydningstruede  - eller som kæledyr.

De mennesker som syntes at dette synspunkt om kæledyrenes forurening er så rigtigt set, er typisk også dem som "hader" kæledyr. Disse mennesker er meget rationelle (her set i modsætning til de emotionelle)  i deres tankegang, og for dem er miljødebatten så inderlig ligegyldig medmindre de selv kan profitere på den.

Nu er der mange unge mænd på Amino, så prøv at score en enlig mor på at sige at hendes unge er grim, og lad os vide resultatet.  

/Michael

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det var lidt generaliserende Surprise

Man kunne også forestille sig at nogle blot synes, at det er vigtigt at se snakken om CO2 osv i det rette perspektiv, således at man ikke blot fokuserer eet sted. Min oplevelse er egentlig, at mange er interesseret i at der bliver gjort noget for miljøet, bare det ikke er dem selv der skal til at yde noget. Her tænker jeg ikke i for eller imod kæledyr ;o)

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Business

Dén debat kommer til at handle mere om hundelorte på fortorvet end klodens redning for nu at blive i den generaliserende form.

Jeg kender ikke bevæggrundene, men mon ikke også opmærksomheden mere var tiltænkt forfatterne end miljødebattens fremme? Hvem bliver egentligt tilbage til at kæmpe miljøkampen, hvis det bliver økofriendly at udrydde hvalerne? Det regnestykke kunne man også have lavet, og det havde jeg haft mere respekt for fordi det havde været modigt, - men nu skulle det altså gå ud over tante Oda og lille Fido.

Miljødebatten bør ikke være for eller imod, men både og.

Think smart, - dont farth. ;-)

/Michael

 

 

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der siger at det bør være for eller imod i denne tråd?

Man kan også tage diskussionen mindre karikeret Wink Det behøver ikke være tante Oda, lille Fido og slå hvalerne ihjel.....

Nå, men det bliver vist op ad bakke, at få en afbalanceret debat om emnet, så vi lader den bare ligge....og det er såmænd fint nok

Jack

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)