Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

eFaktura

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal til at sende et par eFaktura til det offentlige. Nogle der har et godt sted hvor jeg kan få råd om hvordan jeg gør det, uden at skulle betalen en bondegård.

 

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Her kan du læse om du kan bruge Læs-Ind gratis: http://www.eogs.dk/sw7483.asp

Kan du det laver du bare en faktura med de nødvendige ekstra data og sender den til læs-ind.

Du skal have modtagerens EAN nummer, en person reference og måske en kontoreference som skal fremgå. Så skulle det gå helt fint (og gratis).

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Blot en lille sidebemærkning, så vil jeg råde dig til at væbne dig med tålmodighed. Min erfaring er i hvert fald at der godt kan gå et pænt stykke tid før pengene går ind.
Fra København
Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Post Danmarks Datascanning A/S har en service, hvor man kan sende faktura ind per pdf. Det fungerer fint. http://www.datascanning.dk/ Hver dog opmærksom på, at du skal lave en indscanningsaftale med dem. Det tager lige nogle dage.

 

Angående hvor meget tålmodighed, man skal have i forhold til selve faktureringen afhænger det jo lidt af hvilken offentlige institution, der er tale om. Mange har lidt pedantiske arbejdsgange, tit fordi de godkendende personer ikke godkender særligt mange fakturaer (min erfaring fra universiteter f.eks.). Sådan er der så meget.

 

Hygge med det, det er ret nemt, når man lige har fattet systemet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Jan 15
Indlæg ialt: 30
Fra  FakturaService A/S Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

www.fakturaservice.dk kan hjælpe med langt det meste inden for fakturering.

Gratis at have konto. Intet program man skal installere. Gode priser og support over både telefon og mail.

FakturaService.dk - er din fakturaportal.
Vi sidder klar på telefon, mail og chat hvis du har spørgsmål.

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Er det ikke lidt fjollet at åbne en tråd fra 2006, bare for at du kan bringe din reklame ?

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Jan 15
Indlæg ialt: 30
Fra  FakturaService A/S Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Viggo,

Jeg bilder mig ind, at folk bruger amino som opslagsværk til at finde de ressourcer, som kan hjælpe lige netop dem. Hvis min reklame kan hjælpe nogle med at finde frem til en fakturaportal, som kan opfylde deres behov så synes jeg slet ikke at det er fjollet. 

mvh

Anders

FakturaService.dk - er din fakturaportal.
Vi sidder klar på telefon, mail og chat hvis du har spørgsmål.

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders B. Kristensen:

Hej Viggo,

Jeg bilder mig ind, at folk bruger amino som opslagsværk til at finde de ressourcer, som kan hjælpe lige netop dem. Hvis min reklame kan hjælpe nogle med at finde frem til en fakturaportal, som kan opfylde deres behov så synes jeg slet ikke at det er fjollet. 

mvh

Anders

Her er vi nu ikke enige. Jeg kan se at du også i dag har åbnet endnu en gammel tråd (fra 2012) og lavet den til en reklame for dit firma. Hvis alle gik tilbage og genbrugte gamle tråde som reklame for dem selv, bliver Amino hurtigt overfyldt med rene reklameindslag, og det er ikke meningen med Amino.

Det ville klæde dig meget mere, hvis du i stedet laver nogle seriøse svar til nye spørgsmål. Så hjælper du umidelbart nogle mennesker som så helt sikkert vil værdsætte din hjælp.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)