Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Job søges: Webdesign og front-end udvikling

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Efter godt to år som selvstændig/freelance webdesigner og front-end udvikler, savner jeg nyt input i min hverdag. Primært er det fællesskabet og teamworket ved at være en del af et team jeg savner. Men jeg vil også gerne blive klogere, lære noget nyt og få noget mere 'hård på brystet' i webbranchen.

Derfor søger jeg et webbureau eller relevant virksomhed, der kan bruge en dygtig og topmotiveret medarbejder, til design og udvikling af websites.

Lidt om mig:
Jeg er 27 år og har arbejdet med professionelt webdesign og udvikling de sidste seks år. De seneste to år har jeg som sagt arbejdet som selvstændig/freelance. Før det har jeg været fire år hos Danmarks Radio som webdesigner. Derudover er jeg uddannet IT supporter, så har også kompetencer inden for hardware og netværk :)

Mine spidskompetencer er:
 - Grafisk design af websites med fokus på stilrent og konverterende design.
 - Implementering af design/grafik til valid XHTML/CSS.
 - AJAX/JavaScript implementering/udvikling med fokus på jQuery og MooTools.
 - Letvægts PHP/MySQL og ASP programmering.
 - Ekspertbruger af Drupal, Joomla! og Magento.
 - Teknisk søgemaskineoptimering.
 - Projektledelse - erfaring med agile/SCRUM metoden.

Jeg har stor erfaring med at implementerer avanceret design i diverse CMS og derefter sørge for at det ser ens ud i alle browsere. Primært har jeg arbejdet med Drupal samt Joomla!, hvorfor jeg har et indgående kendskab til disse CMS struktur/arkitektur.

Derudover har jeg designet og opsat en Magento webshop fra bunden, samt har implementeret flere designs i Dandomains shopsystem.

Så skulle der sidde en virksomhed derude, der mangler en alsidig webdesigner/front-end udvikler, så tøv endelig ikke med at kontakte mig.

Jeg har selvfølgelig en grundig referenceliste samt et CV som sendes kan fremsendes!

Mvh Rasmus
Tlf. 30 11 85 49
Mail: rasmus@dambergs.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor i landet søger du?

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry glemte selvfølgelig og sige at jeg primært søger i hovedstadsområdet og evt. øvrige sjælland.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillader mig lige at bumpe dette indlæg igen :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)