Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Livesupport Script til İphone el. lignende

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg bruger i øjeblikket Providesupport.com som jeg er rigtig godt tilfreds med.

Dog er jeg træt af ikke at kunne være online for kunderne, når jeg ikke er hjemme.

Jeg har for tiden en Iphone, og tænkte på om der mon ikke fandtes livesupport script som havde et Apps fra apple.

Jeg har fundet et (websitealive.com), men må indrømme at designet skuffer mig en del og virker meget mere som en chat side, fremfor et professionelt live support script.
Det smarte med alivesupport.com er at man får en sms, når kunden ringer/skriver. Jeg ved selvfølgelig ikke om det virker optimalt.

Jeg har også prøvet at undersøge om der var et system, som kunne tale sammen med Skype el. MSN, dog uden at det skal være et krav for kunden at bruge Skype el. MSN.


Hvad bruger i og hvad er jeres erfaringer ?

 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :)

Ideen er rigtig god, så jeg følger lige med. Har ofte haft samme tanker, men den eneste løsning jeg fandt var at bruge fx. Msn.

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig ingen ide ?

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget nyt paa omraadet - maaske :) ?

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er da mange live chats der udbyder det? Mener da zopim har alt det i hvert fald.

 

Derudover så kommer der snart en iPhone version til den live chat jeg arbejder på, med preview i næste uge (samt iPad version). Det vil højst sansynlig lanceres fuldt i januar, men med beta test inden for dem der er tilmeldt. Hvis du er interesseret så kontakt mig eller tag et kig på http://csupport.dk/da/

 

Ellers udvikler vi konstant og er glade for feedback fra brugere i hvad der ønskes.

 

Håber uanset hvad du finder det du søger!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)