Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FRANK & CASPER SÆLGER UD - kritik at Klovn landingsside

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kontakter jer man jer ? Kunne ikke finde en kontakt side på siden

Kunne ikke finde et CVR nummer på siden i er jo et registret firma sæt det op gør siden endnu mere troværdig

En virksomhed som i må da have en masse at kunne skrive om sig selv hvornår startet i mv. kunne ikke finde om side om jeres firma på siden

Giver de andre ret det er lidt meget ensidigt satsning kun på klovnen .

Designe ok ,kan godt se det bliver stort arbejde at ved lig holden shoppen når der ikke bruges et alm. Shop design , vidst den skal blive overskuelige med flere produkter mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Danmark
Tilmeldt 1. Nov 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amjad,

I skal have kigget på sikkerhedsbrister på sitet.

Af hensyn til datasikkerheden sender jeg oplysninger om det vi er stødt på, til den officielle mail på siden.

Venlig hilsen
Jonas, HackTest.dk ApS

Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til alle for den gode kritik på Klovnsiden. Den er jeg glad for, selvom det også er lidt smerteligt. Jeg er enig i det meste af kritikken, og vi vil tage det meste til efterretning. Som et lille kuriosum, kan jeg fortælle at Zentropas hjemmeside indtil for få år siden bestod af et tennisspil.

Men selv for Zentropa er den digitale virkelighed ved at åbenbares, og vi har bl.a. planer om at optimere langt mere  til sociale medier, så alt det indhold der  har kostet mange millioner ikke skal henslæbe en anonym tilværelse. Den kostbare lære fra musikbranchen, som i mange år kæmpede mod den digitale udvikling, bør ikke gentage sig for filmbranchen.

Men nu til det vigtige, vinderen er ...Karsten Lund for hans grundige og alsidige kritik.  Karsten, du har fået en privat besked fra mig.

 

Vh

Amjad Halim

Zentropa


Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker mange gange :)

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)