Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør jeg?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg har netop købt en guitar over nettet, ved at jeg mailede til sælgeren.

I min signatur på mailen står mine firmaoplysninger bl.a. CVR-nummer. Dette er nu kommet på fakturaen, som om jeg har købt guitaren til firmaet. Men det var ikke planen.

Mit spørgsmål er så, om det bliver registreret nogen steder, at jeg har købt noget med det CVR-nummer. Eller skal jeg bare se bort fra det.

 

Mvh Nicolai

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor gøre så lidt til et problem? Kontakt sælger og bed ham ændre info på fakturaen og maile den nye til dig... Så er tingene løst!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - eller bare lade være med at lade den indgå i dit regnskab- så er der ingen problemer.

mvh

Jesper

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Bang:
Mit spørgsmål er så, om det bliver registreret nogen steder, at jeg har købt noget med det CVR-nummer. Eller skal jeg bare se bort fra det.


Hvis det er et enkeltmandsfirma vil jeg bort fra fakturaen og ikke gøre noget. Hvis det er et selskab eller I/S ville jeg få rettet fakturaen. Dette hvis noget skulle gå galt med guitaren og der skal klages.

Ellers er du vel mest over i, at din handel ikke er beskyttet som en forbrugerhandel men en btb og dermed uden fortrydelsesret.

Henrik

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, det var det. jeg var lidt ude efter. Jeg var bange for, at det blev registreret et sted, og at man så ville kunne se, at det ikke indgår i mit regnskab.

Men jeg glemmer det bare.

Tak for hjælpen.

Mvh Nicolai

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)