Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skarpe, innovative softwareudviklere med højt moment! Hvor?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Aug 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har nogle ideer jeg går og tænker lidt over. Skal det føres ud i livet, så har jeg brug for de mest kreative udviklere jeg kan få fat i. Yderligere skal de kunne tænke selv og komme med ideer ift. der hvor jeg vil hen, med andre ord sparringspartnere som er mere end skarpe til at udvikle applikationssoftware og innovation!

 

De muligheder jeg har tænkt over pt. er som følger:

1. Teamup med udviklere der brænder for at være med til at starte noget nyt, og som vil give sin ene arm for at nå vores (pt. min) målsætning og høste den efterfølgende succes, og hvad det må bære med sig. (De hænger nok ikke på træerne).

2. Købe de kompetancer jeg har brug for her i danmark (hvis de ellers eksistere). Det kan blive dyrt, og jeg tvivler på om de vil kunne levere den samme sparring og gejst.

3. Køb de kompetancer jeg har brug for internationalt. Prisen kan måske nedbringes, ellers samme som punkt nr. 2.

Jeg vil pt. ikke kommentere ovenstående 3 punkter nærmere, men derimod hører jer omkring erfaringer, holdninger og meninger omkring dem. Yderligere muligheder/punkter modtages selvfølgelig også med åbne arme.

 

Jeg ser frem til at høre fra jer gutter (og gutinder)Smile

 

 

Go´ weekend!

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)