Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din erfaring med stjålne pakker?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:
Ikke at det ikke er nemt for postdanmark medarbejdere at stjæle pakker hvis de arbejder på et pakkecenter - de skal bare klistre deres egne pakkelabels på dem der ser værdifulde ud - evt. oven på afsenderens pakkelabel - så bliver pakken sendt hjem til postbudet.

Den påstand skal du vist længere ud på landet med! I

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 06:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Norbøll:

På baggrund af det lavede vi et klistermærke hvorpå der var et logo for MarineFolie og det vigtigste af alt: der var en tekst under logoet hvor der så stod "Selvklæbende navne og motiver til både". Dette klistermærke sættes den dag i dag stadig på alle MarineFolie-pakkerne - og siden vi begyndte på det, så har vi kun mistet 2 eller 3 af disse pakker i løbet af en sæson - hvilket må siges at være ret godt gået i og med at vi laver skilte til imellem 300 og 400 forskellige både på en sæson og derved også sender en næsten tilsvarende mængde af disse pakker ud.

God ide Yes

Men dvs. ind til videre er det primært folk som sender cd/dvder eller det der ligner.. Og oftere maxibreve end pakker.

Det er simpelthen guld værd, med alle disse svar - bliv endelig ved :-)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Jørgen Olsen:
Ikke at det ikke er nemt for postdanmark medarbejdere at stjæle pakker hvis de arbejder på et pakkecenter - de skal bare klistre deres egne pakkelabels på dem der ser værdifulde ud - evt. oven på afsenderens pakkelabel - så bliver pakken sendt hjem til postbudet.

Den påstand skal du vist længere ud på landet med! I

Hvad er der i vejen med den?

Jeg kan endda gøre det som kunde på et posthus - det kan kun være meget nemmere for dem der arbejder derinde.

Hav en pakkeseddel med dit eget navn+adresse i ærmet og klistr det oven i pakkesedlen på pakken du ønsker dig - så bliver den sendt til dig i stedet for til den rigtige modtager. Så nemt er det - og der er postarbejdere der gør det - det er jeg helt sikker på. Kan du fortælle mig hvorfor det skulle være umuigt?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)