Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indpakningens udseende i forhold til tyveri

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Bagsværd
Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 121
Fra  GULDNUMRE Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som har nogen erfaringer om en flot indpakning sent med Post Danmark har større chance for at forsvinde eller blive rippet end en enkel og mere anonym?

Jeg tænker specielt på om en enkel sort plastpose som emballage har mindre chance for at blive stjålet end en flot flerfarvet plastpose. Det er selvfælgelig mest interessant når forsendelsen sker som brev, da forsendelsen så ikke er forsikret.

 

Martin 

www.Guldnumre.dk - Få dig et unikt mobilnummer. Et guldnummer huskes af alle!

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Trislo:

Er der nogen som har nogen erfaringer om en flot indpakning sent med Post Danmark har større chance for at forsvinde eller blive rippet end en enkel og mere anonym?

Jeg tænker specielt på om en enkel sort plastpose som emballage har mindre chance for at blive stjålet end en flot flerfarvet plastpose. Det er selvfælgelig mest interessant når forsendelsen sker som brev, da forsendelsen så ikke er forsikret.

 

Martin 

Hej Martin.

Jeg sender selv kun pakker, og har derfor ikke nogle direkte tal jeg kan komme med.

Men her forleden dag, da jeg var på posthuset, var der en dame foran mig, som skulle sende et fødselsdagskort. Hun havde puttet to små flag på brevet, meget diskret. Men postdamen sagde at hun burde fjerne dem, da de oplevede at rigtig mange breve med flag 'forsvandt' i posten.

Jeg ved ikke hvordan det forholder sig med flerfarvede poser, men er ret sikker på, at dem der nupper tingene, tager et kig på hvordan forsendelsen ser ud. Så vil anbefale dig at sende så diskret som muligt..

Casper.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 83
Fra  Emballage Bureauet Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Nu er flere farver jo ikke endbetydende med at indholdet har værdi eller nogen idendikation om indholdet. Flere farver kan være ok - men husk at pakken/posen bliver udsat for meget mekanisk slid og kommer hurtigt til at se "beskadiget" ud. Dette er uanset om det er en papirspose med lak eller en plastpose!!!

Jeg antager at dit ønske er at opnå en mere præsentabel forsendelse end en brun pakkepapirs IDenditet. Jeg har netop købt et produkt via nettet, hvor pakken kom i brun pakkepapir - hvilket jo er at forventet. Men herefter fik jeg en på opleveren...først en fin indpakning i noget lækkert papir og et flot lille klistermærke, så en lille kartonæske - igen med klistermærke, så et fyld i crepepapir og et personligt printet kort med tak for handlen og til sidst produktet. Jeg blev helt overrasket over den energi som var lagt i forsendelsen - men som faktisk passede rigtig godt til netbutikkens image og produktets kategori.

Så mit budskab er at man kommer nok ikke uden om brun til forsendelse - og det er OK. Der er jo alligevel ikke andre som kan løse dette indenfor økonomiske rammer.... Men tænk over udpakningen som en proces istedet for et første-håndsindtryk, så skal dine kunder nok købe hos dig igen og igen og....

Dan Kjærsgaard
Emballage Bureauet ApS - 60609144 - www.embu.dk

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Vi sender i hvide sikkerhedsposer med vores logo sat på. Vi oplever ikke tyveri som sådan og der er stort set ikke nogen breve, som er forsvundet - i hvert fald er det meget begrænset i forhold til det antal, vi sender ud. Men hører tit om, at de boblekuverter, som postdanmark sælger med flag altid bliver stjålet, så der er nok noget om sagen.

vh. Louise

Fra Århus C.
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det kommer meget an på hvad dine pakker indeholder, hvad er det du sender.

Fra Bagsværd
Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 121
Fra  GULDNUMRE Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Kjærsgaard:

.... Men tænk over udpakningen som en proces istedet for et første-håndsindtryk, så skal dine kunder nok købe hos dig igen og igen og....

Det lyder som en rigtig god idé - tak for den :-) Og også tak til  jer andre for jeres indput.

 

Mvh. Martin

www.Guldnumre.dk - Få dig et unikt mobilnummer. Et guldnummer huskes af alle!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)