Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elektronisk fakturering i SummaSummarum

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randbøl
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg bruger SummaSummarum som regnskabsprogram, og har tilkøbt elektronisk fakturering. Jeg kan dog ikke hitte ud af hvordan jeg kan få faktura vedhæftet som pdf, og ikke blot som tekst sat tilfældigt op i en mail.

Nogen der kan hjælpe? (håber jeg har skrevet det nogenlunde forståeligt)

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

EAN-modulet til elektronisk fakturering er lavet, for at man kan sende OIOXML-fakturaer, som det offentlige kræver. Det bruges ikke til afsendelse af pdf-fakturaer.

Hvis du vil sende en pdf-faktura udskriver du fakturaen som pdf, når du har lavet den og vedhæfter den helt almindeligt i en e-mail.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Dennis

som Annette siger   EAN  modulet  har  intet  med  pdf fakturaer at  gøre

Du  skal  enten  have  installeret   et pdf-making program    enten Adobe  til  en masse penge   eller  du  henter  eet af de gratis fungerende på nettet  f.eks     Cute pdf      fåes  i  en dk-sprogversion.   Det laver  en virtuel  pdf printer  inde på  din PC.    Så  kan du  vælge UDSKRIV  som pdf  istedet for din  alm. fysiske  printer

Den nu  dannede  pdf. udgave af din faktura  kan  du  så lagre  - du kan udskrve den på  printeren   -  og  du  kan vedhæfte den i en mail 

Stoneware   har  en integreret  pdf maker  kørende  som  betatest.   Den  kan  du  hente  ved  at  du  skriver  til  dem  og anmoder  om bliver  TESTER  -  men  lige  hvorledes   den spiller   i forhold til  andre  pdf -programmer  ved  jeg  ikke lige  p.t.

er du  interesseret  i at blive  beta  kan  jeg skaffe  dig  linket

mvh

 

 

 

Fra Randbøl
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer begge, det er godt med kompetente folk herinde. Har hentet cute pdf, og det virker helt efter hensigten.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)