Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram???

Side 7 ud af 7 (64 indlæg)
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:
Eftersom Smart-Regnskab var nævnt i denne tråd ville jeg anbefale et andet GRATIS regnskabsprogram. Jeg mener man sagtens kan anbefale andre kvalitets produkter.

 

Jeg må sige at jeg endnu har tilgode at se et gratis regnskabsprogram være et kvalitetsrprodukt - dog med en enkelt undtagelse: Vig foreningsprogram. Det dur så til gengæld ikke til en virksomhed.

Certificeret C5 forhandler. http://www.nordsoft.dk 

Sig du har set mig på Amino, og vi giver 10% rabat på timeprisen.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

C5 Bolig:

Jeg må sige at jeg endnu har tilgode at se et gratis regnskabsprogram være et kvalitetsrprodukt - dog med en enkelt undtagelse: Vig foreningsprogram. Det dur så til gengæld ikke til en virksomhed.

Ja det er altid godt at lære noget nyt.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe det var der en god grund til. Men ja!

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Det er mit oprigtige indtryk, at Juul rent faktisk er en tilfreds bruger af smart-regnskab. Juul fokuserer på selve produktet - regnskabsprogrammet - og hvor andre af os har opfattelsen at de ydre rammer også har en betydning (service - gennemskuelighed mv.).

Det glæder mig da, at du ikke hoppede med på konspirationsteorierne :) ...

At jeg fokuserer på produktet, er jo på baggrund af hvad trådstarteren spurgte om. nemlig om nogen kunne give ham inspiration omkring et simpel og ”let at bruge program”, så han / hun kan arbejde med ideer omkring sit regnskab i sin virksomhed.

Jeg bruger jo min egen revisor som “færdigbehandler” af det intime forhold mellem virksomhedsejer og regnskabet.

At virksomheden ikke udadtil forekommer seriøst, kan jo altid gøres til egenskab for programmet, set i det forhold,, at dem som har talt negativt om programmet, rent faktisk aldrig har bruget det.

Mvh
Juul

Side 7 ud af 7 (64 indlæg)