Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket firma skal jeg starte op?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket slags firma skal min kæreste starte op hvis hun bare vil ha cvr nr, men senere vil ha ansatte?

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afhænger jo af en masse ting.

Hvis hun blot ønsker et CVR-nummer her og nu, aen så skal hun oprette en enkelmands virksomhed.

Aps kommer ind i billedet når vi snakker om at hæfte ved evt. gæld osv. (Det kræver jo også kapital)

Men hvis hun ikke skal ud og låne, jamen så vil mit råd være at starte med enkeltmandsvirksomhed og senere hen, hvis hun ønsker at ansætte folk,  se på andre muligheder.

Det er jo let at åbne og lukke en enkeltmandsvirksomhed. Det kan klares via Digital signatur.

Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 07:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, men det der er i det er at hun muligvis skal ha en ansat inden for den nærmeste fremtid.. men det skal ikke åbnes som aps eller a/s..

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skal hun blot vælge et enkeltmandsfirma. Pas på med at gøre det sværere end det er. Det er blot at udfylde et stykke papir, og så får du et nummer... Det er ikke så spændende :-)

Bare få bestilt det nummer og kom igang med virksomhedens produkt. Du kan sagtens få ansatte i en enkeltmandsvirksomhed. Her bør du så overveje om det skal være på freelance basis eller fastansat. Hvis det er fastansat kommer der alt muligt andet man skal tænke på: opsigelsestid, sygepenge osv....

Dbh. Yngvi

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)