Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få flere kunder via min hjemmeside

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

 

Jeg mener vi har mødtes på et af Odenses Erhvervservice messer??

 

Men jeg vil naturligvis foreslå, at du får dit site opdateret med lidt flere billeder, af de opgaver som i tilbyder kunderne..

Jeg mener også, at du skal vise hvem der står bag virksomheden, således at man får den tryghed ved at handle med jer.

 

Når du beslutter, at ville drøfte hvilke billeder, der kan være med til at understøtte jeres site, så vil jeg meget gerne sætte tid af til et uforpligtende møde.

 

Håber du kunne bruge mit indlæg til noget.

 

TAK

 

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sikker på at vi kan være behjælpelig - hvis du har tålmodighed til at vente indtil slutningen af Oktober.

Du kan se et udsnit vores referencer her: http://www.danskwebinnovation.dk/cases/

Du er velkommen til at ringe til mig på telefon 89 938 138 - eller sende mig en mail på henrik@danskwebinnovation.dk, så kan vi få en snak om hvordan vi skaber mere trafik og flere kunder til din virksomhed.

Mvh Henrik

 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas M Kunzendorf:

Hej..

 

Jeg mener vi har mødtes på et af Odenses Erhvervservice messer??

 

Men jeg vil naturligvis foreslå, at du får dit site opdateret med lidt flere billeder, af de opgaver som i tilbyder kunderne..

Jeg mener også, at du skal vise hvem der står bag virksomheden, således at man får den tryghed ved at handle med jer.

 

Når du beslutter, at ville drøfte hvilke billeder, der kan være med til at understøtte jeres site, så vil jeg meget gerne sætte tid af til et uforpligtende møde.

 

Håber du kunne bruge mit indlæg til noget.

 

TAK

 

Hej - jo jeg har vist dit kort et sted og tak for din feedback som jeg er enig i.

Og ja hvis det kan siges med billeder i stedet for tekst er det bedre.

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik :

Jeg er sikker på at vi kan være behjælpelig - hvis du har tålmodighed til at vente indtil slutningen af Oktober.

Du kan se et udsnit vores referencer her: http://www.danskwebinnovation.dk/cases/

Du er velkommen til at ringe til mig på telefon 89 938 138 - eller sende mig en mail på henrik@danskwebinnovation.dk, så kan vi få en snak om hvordan vi skaber mere trafik og flere kunder til din virksomhed.

Mvh Henrik

 

Jo jeg vil gerne vende tilbage og vil også gerne vente da jeg står overfor meget store ændringer som gerne skulle føre til en udvidelse af mit firma - så for den rigtige kan der komme flere opgaver senere...

Jeg vil selvfølgelig vælge den hvor jeg får mest for min investering og en langsigtet løsning , men mon ikke det er købers marked ligenu ...

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Odense
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det er jo sådan at et billede siger mere end 1000 ord, så det kan give noget af flowet. ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet et midlertidigt udkast på et nyt layout og har rettet de ting til som mange har kommenteret.

 

Der er dog et par småfejl i css som jeg gerne vil købe hjælp til -og skal sandsynligt bruge en freelance webdesigner som er ekspert i .css - gerne en i Odense. ?

Men hvad syns I om resultatet server-service.dk ?

Jeg har ikke tilpasset indhold så indholdssider linker stadig til serverservice.dk men layoutet er ændret og tilpasset en fast side bredde.

Jeg ville gerne have mere "luft" til indholdsteksten , men det skal jeg have kommende webdesigner til.

 

MVH Dennis

 

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er bestemt flottere. Det du mangler er selvfølgelig white-space som du selv nævner, mere mod venstre og mindre mod højre.

 

Dertil skal baggrunden bag "overskriften" i højremenuen klart fjernes eller udskiftes. Altså jeg snakker om den sorte boks :-)

Ellers er det stort set iorden vil jeg sige :-)

 

Men du bør nok skrive "Vi tilbyder:" istedet for "Vi tilbyder!" - på forsiden.

 

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Kaltoft:

Ja, det er bestemt flottere. Det du mangler er selvfølgelig white-space som du selv nævner, mere mod venstre og mindre mod højre.

 

Dertil skal baggrunden bag "overskriften" i højremenuen klart fjernes eller udskiftes. Altså jeg snakker om den sorte boks :-)

Ellers er det stort set iorden vil jeg sige :-)

 

Men du bør nok skrive "Vi tilbyder:" istedet for "Vi tilbyder!" - på forsiden.

 

/ Morten

Jo tak - Tilbyder ! er ændret nu ..

Men den menubjælke vil jeg gerne beholde fordi jeg syns den er flot , men det er jo en smagssag.

 

Tak for din hjælp ...Dennis

 

 

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas M Kunzendorf:

Jo, det er jo sådan at et billede siger mere end 1000 ord, så det kan give noget af flowet. ;-)

Men så skal jeg nok have fat i en af mine grafikere hvis der skal forbedres yderligere med et par ikoner mere i stedet for tekst - men tror siden skal have en pause nu.

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)