Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress-Chat-ven Søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu bliver det sgu frækt! Spænd hjelmen, Batman. 

Jeg er en (k)ærlig (i)idiot fra (k)øbenhavn Stick out tongue Jeg søger én eller anden, der har tid og lyst til at chatte med mig på eksempelvis MSN eller Skype og besvare nogle af alle mine idiotiske Wordpress-spørgsmål. 

Jeg er ikke ude på, at du skal lave noget for mig - udover at dele ud af din viden (hvilket jeg selvfølgelig godt er klar over, også er meget værd). Jeg synes det er en jungle og bliver ved med at løbe panden mod muren og ville bare gerne tale 1 on 1, med én der kender formatets begrænsninger og muligheder. 

Hvis du har lyst  (så lover jeg at være vandet vittig, under hele chatseancen), så tilføj mig gerne: 
msn: lokee69@hotmail.com (frækt, med det 69, hva'?)
skype: offwhite.dk

Jeg glæder mig til forhåbentlig at belemre dig i fremtiden - og hvis jeg har nogle kompetencer (næppe), så vil jeg selvfølgelig også gerne dele ud af min utroligt svulstige vidensbank ;-)

 

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sætter dig lige på min Skype, Lone og så må vi se om du vil gøre brug af min 'ekspertise' Wink

Jeg har da 4 sider i Wordpress, så noget må jeg da vide Cool

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone!!! (bemærk TRE udråbstegn :o)

Du er også hjerteligt velkommen til at tilføje mig hvis det er.. pholm2000 hedder jeg på Skype ;-)

- Peter Holmstrand

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg anbefale dig at spørge på http://wordpress.dk/ de holder så vidt jeg kan se tit meetups og her ville du sikkert kunne finde en rigtig god sparringspartner. Du er også velkommen til at kontakte mig, så skal jeg gladeligt vejlede dig så godt jeg kan. Send en besked hvis det har interesse så sender jeg mine kontakt informationer tilbage.¨

Alternativt kan du prøve at tage fat i Rene Clausen Nielsen som er den danske wordpress maintainer, han kan sikkert hjælpe dig på vej og bor desuden i København -> http://shevy.dk/om/ Han virker desuden som en rigtig flink fyr de par gange jeg har haft snakket med ham.

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tilladt mig at tilføje dig Lone på MSN og ellers vil jeg klart anbefale at hive fat i Brian Brandt på www.wpdk.dk, der ved en masse om Wordpress.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, altså.

Møssere hele vejen rundt ;-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)