Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af TouchComputere og MediaCentre (HTPC)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg håber på at et par stykker kan hjælpe lidt på vej her.

Vores It-Firma overvejer at gå ind på markedet for eksklusive Touch-Computere og HTPC(MediaCenter)

Nøgleordene er Eksklusivt, Funktionelt, Stilrent design og ikke mindst småt!

Priserne kommer til at ligge i medium segmentet, altså lige under de der allerede er på markedet, samtidig med at man har mulighed for, at være med til selv at bestemme hvad der skal være i og kunne osv.

Er der stadig et marked for disse produkter? Kan nemlig se at traditionelle Media Centre har floppet lidt - måse pga. priser og udseende...

Derudover har vi et par andre fede ting på vej som et ultraslim trådløst Keyboard, med touch mus (lidt ligesom et tastatur fra en bærbar, bare meget tyndere.

Hvad siger i derude?

På forhånd tak.

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder helt sikkert som nogle produkter der burde være et marked for, specielt med de nøgleord. Problemer er vel blot at få det markedsført korrekt og i tilstrækkelige mængder?

Bare det ikke bliver noget low-budget wannabe high-end hardware, så kan jeg ikke se, hvorfor det ikke skulle kunne blive en succes.

 

Held og lykke med det Yes

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for dit svar, alle vores produkt løsninger indeholder kendte hardware mærker indenfor it udstyr som HP, Intel, Sata, amd, nvidia m.m. Så det burde helt sikkert ikke blive set som low budget... Priserne er i omegnen af 8000,- og op efter.

Vores HTPC kommer nok til at ligge på fra omkring 9500,- forhåndskonfigureret med det hele, dog selvfølgelig med mulighed for opgradering men vil helst ikke ind på specifikke data endnu.

Ja, markedsføringen bliver helt sikkert en udfording. Vi overvejer at sælge produkterne til andre firmaer, men det er stadig på et tidligt stadie.

Dog ser vi også stadig markedet an på Touch Pc området, da vi lige vil se hvilken kundemålgruppe vores konkurrenter markedsfører produktet overfor.

 

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)