Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget gratis service kan man forvente af et firma ?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Første gang jeg er hos en ny kunde, der bruger jeg altid tid på at forklare hvordan mit firma virker, hvad de kan forvente af mig, samt hvad de selv skal gøre for at samarbejdet fungere optimalt. Det er bla. betalingsbetingelser, dokumentation, reklamation, rma og telefonsupport. For det er dem der er dine største tidsrøvere.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer W Hansen:

Første gang jeg er hos en ny kunde, der bruger jeg altid tid på at forklare hvordan mit firma virker, hvad de kan forvente af mig, samt hvad de selv skal gøre for at samarbejdet fungere optimalt. Det er bla. betalingsbetingelser, dokumentation, reklamation, rma og telefonsupport. For det er dem der er dine største tidsrøvere.

Ja det er en god ting at kunder ved hvordan vi samarbejder bedst muligt.

Det er ofte sådan når man kommer et nyt sted at der bliver fokuseret meget på akutte problemer og for lidt på fremtidige løsninger - her er jeg begyndt at motivere folk til at tænke mere langsigtet.

Det er også bedst for mig at få en mail upfront om problemer og ønsker så jeg er forberedt - og vi laver derefter en arbejdplan hjemmefra som kan følges step-by-step...

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)