Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan kan trendsales sælge labels til postdanmark efetr erhvers vægt kategorier

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg faldt lige over denne på trendsales:

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

GUIDE TIL POST DANMARK PAKKELABEL
Hvad er nu det for noget med køb af Post Danmark pakkelabels på Trendsales?
I samarbejde med Post Danmark tilbyder Trendsales, som den første markedsplads i Danmark, køb af pakkelabels til pakkeforsendelser DIREKTE ONLINE og til en BILLIGERE pris.

Kort fortalt kan du i ro og mag sidde foran computeren og købe pakkelabels til dine forsendelser. Priserne starter ved 68 kr. for en 1 kg pakke (du sparer 7 kr.).

Her er priserne for de 4 typer pakker, og hvor meget du kan spare - udover tiden selvfølgelig! :)
Pakkens vægt
Højst 1 kg
Højst 5 kg
Højst 10 kg
Højst 20 kg
Din pris
68 kr.
72 kr.
94 kr.
149 kr.
Du sparer
7 kr.
3 kr.
6 kr.
11 kr.
Hvordan køber jeg en Post Danmark pakkelabel hos Trendsales?
I din oversigt over afsluttede TrendsalesHandler som sælger, som du finder via menuen: Min Konto / TrendsalesHandel / Som Sælger, kan du klikke på det lille Post Danmark ikon ud for den handel, hvor du ønsker at købe en pakkelabel.

Sådan gør du:

1. Klik på Post Danmark ikonet Billede af en Post Danmarks logo

2. Herefter får du vist hvilke adresseoplysninger, som vil blive benyttet til pakkelabelen

3. Vælg herefter pakkens højeste vægt. Vær omhyggelig med ikke at vælge en lavere vægt end pakkens faktiske vægt, da du i så fald får en ekstraregning efterfølgende

4. Klik på Videre knappen

5. Vælg betalingsmiddel og gennemfør betalingen

6. Når købet er gennemført får du i vinduet nu mulighed for at sætte systemet til at udarbejde din pakkelabel. Klik på knappen Start Label

7. Nu kommunikerer Trendsales og Post Danmark i omkring 20 sekunder

8. Pakkelabelen er udarbejdet og du får vist beskeden, at din nye pakkelabel nu er klar til at blive åbnet og printet. Klik på Åbn Label

9. Din nye pakkelabel åbner nu i dit PDF program og du kan herefter printe den. Har du ikke et PDF program kan du gratis downloade det her

10. Når din pakkelabel er printet skal den nu sættes på pakken, se næste afsnit

Obs: Du kan altid finde dine købte pakkelabels i menuen: Min Konto / TrendsalesHandel / Som Sælger, hvor du kan klikke på ikonet Billede af en Post Danmarks logo
Hvordan sætter jeg pakkelabelen på pakken og får den sendt?
Billede af en Post Danmark pakkelabel printet på Trendsales Når du har printet pakkelabelen skal den blot sættes på pakken og leveres på posthuset eller i en døgnpost automat.

Du skal sætte pakkelabelen på den største flade af pakken. Sørg for at der ikke er snor eller tape hen over stregkoderne. Hvis selve pakken er for lille kan du klippe det overflødige hvide papir væk, således at pakkelabelen kan være på pakken.

Labelen kan enten limes eller tapes på pakken, eller lægges i en selvklæbende plastlomme, der påsættes pakken.

Du kan aflevere pakken i en døgnpost automat eller på posthuset. Hvis du afleverer pakken på et posthus, så husk at få postmedarbejderen til at stemple din kvittering, således at du kan bevise, at pakken er leveret på posthuset. Det gælder ligeledes ved aflevering af pakken i en døgnpost automat, hvor du skal huske at medtage og gemme kvitteringen.

I tilfældet af at din pakke skulle blive væk eller blive beskadiget skal du tage kontakt til Post Danmark, og her er det vigtigt, at du kan fremvise en kvittering for indlevering af pakken. Anmeldelsen kan ske online på http://www.postdanmark.dk/reklamationer/ eller ringes ind via tlf 8020 7030.
Hvordan udfylder jeg en indleveringsattest (kvittering)?
Som nævnt ovenfor er det vigtigt, at du får lavet en kvittering, som skal stemples på posthuset, hvis du afleverer pakken på posthuset. En indleveringsattest - eller postkvittering, som den også kaldes - skal blot udfyldes med modtager- og afsenders navn og adresse samt pakkens stregkode. Du kan downloade indleveringsattesten online og udfylde den hjemmefra.

Du kan hente den på Post Danmarks hjemmeside her. Blanketten hedder F1, og du finder den ca. midt på siden.

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Jeg undre mig over, hvordan trendsales kan sælge pakkelabels til 1 kilo pakker , hvor pakken må formodes at sendes til privat personer ?

Jeg kan ikke sende 1 kilo pakker til privat personer med post danmark, kun til registreret erhvers adresser. jeg kan godt se trendsales priser kan matches med en erhversaftale... vægten vil kunne tjekkes hvis trendsales kontrollerede hver enkel pakke ( ved pakke nummer at se hvad pd har noteret sig af vægt) - men det vil da aldrig hænge sammen økonomisk i forhold til hvad de tjener på at vider sælge.

Min tanke er at pd sender afregning til ts, hvor der står 1 kilo priser på....men den udspecificering og pris forskel på 1 og 5 kilo pakker er der ikke på mine regniger fra pd...kun når jeg sender til erhvers adresser...

Er det kun mig der undres

 100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har en erhvervsaftale om omdeling af privatpakker med Post Danmark - så er dine priser også lavere end det man giver når man står på posthuset som privatperson. Så de taber ikke penge på det.

Du får en erhvervsaftale ved at ringe til Post Danmark og få en erhvervskonsulent ud :·)

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

det ved Jeg og har jeg. Men jeg kan ikke sende 1 kilo pakke rtil privat personer kun til erhvers kunder...og derfor undre det mig det andet

 100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

ok :·)

Vores pakker ligger som 0-1 kg og 1-5 kg.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg du kan få ændret -

skulle ikke være noget problem med pakker 0-1 til private. ( og noget billigere end de priser her )

mvh

Jesper

 

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

- der er da nok muligt for dig at få en aftale med Post Danmark - den som Helle skriver om.

Shopnord.dk sender både privat- og erhvervspakker (med Post Danmark) opdelt i vægtklasser fra 
0 kg. - 1 kg,
1 kg. - 5 kg.
osv.

Fx sender vi meget små privatpakker (ca. 400 g.) til visse postnumre i Københavns-området.
Pakker som godt kunne sendes som maxibreve, men vi vil meget gerne have kvittering på modtagelsen.

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

så må jeg bare konstatere, der er forskel på de aftaler man kan få hos post danmark.

Jeg snakker iøvrigt ikke noget om pris hos postdanmark, men at det undrede mig med kilo inddelingen, da den ikke matcher den aftale jeg har kunne få.

 100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

lind:

så må jeg bare konstatere, der er forskel på de aftaler man kan få hos post danmark.

Jeg snakker iøvrigt ikke noget om pris hos postdanmark, men at det undrede mig med kilo inddelingen, da den ikke matcher den aftale jeg har kunne få.

Der er nok os mega forskel på din mængde, og den mængde Trendsales har... Så føl dig nu ik snydt, der er en logisk forklaring ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

når men det viste sig i den sidste ende, at trendsales ku sælger til erhvsdrivende.....men det tjener de jo så fint på... hvis det forudsætte rmodparten også er erhversdrivende....

 100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)