Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Læs Ind Service - Tilskuddet er fjernet

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har en kunde, der benytter elektronisk fakturering, hvilket betyder at jeg er nødt til at sende faktura til en Læs In Service. Da jeg har en mindre virksomhed har dette været gratis - hvis man ser bort fra portoen.

Idag har jeg så modtaget et brev samt en regning fra Læs Ind bureauet, da finansministeriet har fjernet tilskuddet, der har fritaget små virksomheder fra denne service. Vedlagt er en regning på min seneste faktura.

Nu er mit spørgsmål, om jeg fremover skal fakturere dette beløb til kunden eller bare acceptere at det koster mig et mindre beløb hver gang denne ene kunde skal have en faktura pga. deres økonomisystem?

Jeg kan oplyse, at denne faktura har kostet mig kr. 29,39 ex. moms + 5,50 i porto.

Hvad er det mest korrekte at gøre i denne situation?

/Rikke Boe

Fra København
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 64
Fra  Det lille Risteri Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg gør selv brug af virk.dk's elektroniskefaktura.

Det er gratis, ret smart, men tidskrævende hvis du har mange.

 

God vind

Fra København
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 64
Fra  Det lille Risteri Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

https://www.virk.dk/myndigheder/ITST/NemHandel_Fakturablanket/afsend_faktura?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

KJS Ejendomsservice
Alt indenfor vedligeholdelse af bygninger, grønne områder og legepladser.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

De har først fjernet tilskuddet nu, fordi de små firmaer skulle chanchen for at få et system der kan lave E-fakturering.

Jeg anbefaler i får et modul til e-fakturering, i stedet for at betale penge til et andet eksternt firma hvert måned

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe det er sjovt de skal have 30kr nu hvor folk selv skal betale - og at I ikke er blevet informeret grundigt om det.

Til sammenligning skulle det offentlige betale ca. 11kr pr. faktura - det svarer til en timeløn pr. læs-ind medarbejder til de to godkendte firmaer på ca. 1500-2000kr - statsbetalt - med andre ord du betaler - og Olsen betaler - Olsen betaler det hele.

Dejligt det er slut ! Mere rationalitet til Danmark, - bare alt for lidt af gangen.

Send jeres læs-ind fakturaer til mig så læser jeg dem ind for 5kr - så let er det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen....din krejler!Big Smile

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Jørgen....din krejler!Big Smile

Hovsa - forkert tråd.

Men du skal have tak for komplimentet - i min verden er krejler et meget positivt ord :) Håber at komplimentet er givet med god mening.

Fra Skive
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres hjælp.

Jeg forsøger mig med virk.dk næste gang, jeg skal have en faktura afsted til kunden. Ser da ud til at være lige til at gå til...

God weekend til jer alle Smile

/RikkeBoe

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er nogen af jer der levere jeres indlæsnings service til kunder i nordsjælland, så må i gerne lige sende en mail til mig med jeres priser.

Jeg starter et nyt firma her oppe til Januar og har brug for nogle i mit netværk som man kan henvise kunder til

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)