Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker/AD'er - og tabt for ord?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 62
Fra  Danish Mind Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

HOVHOV - hvad var det for en masse underlige koder, der sneg sig ind i mit svar til dig - beklager - aner ikke hvor de kom fra... / Helle

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Den firkantede tekstboks kan da sagtens ordnes. Hvis din webmand havde bygget den rigtigt fra starten, ville boksen automatisk udvide sig, men så har han da muligheden for at lave det om nu :-)

Fortæl ham om webkit-border-radius egenskaben eller om Nifty Corners teknikken, og lad ham da rette det, da jeg synes det ødelægger den ellers meget gode salgstekst du har på forsiden :D

 

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Kaltoft:

Den firkantede tekstboks kan da sagtens ordnes. Hvis din webmand havde bygget den rigtigt fra starten, ville boksen automatisk udvide sig, men så har han da muligheden for at lave det om nu :-)

Fortæl ham om webkit-border-radius egenskaben eller om Nifty Corners teknikken, og lad ham da rette det, da jeg synes det ødelægger den ellers meget gode salgstekst du har på forsiden :D

 

/ Morten

 

Det er sguda lavet for, at boxene er lige høje, ellers giver det jo ingen mening. Webmanden er gået en omvej, for at fjerne al spacing i teksten.
Det er ikke webmandens skyld. Det er designerens - og tekstforfatterens :) For meget tekst, på for lidt plads.

 

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle, tak for dit indlæg, sødt af dig - men jo, det er jo det her med, at man igennem mange år har udviklet sin egen smag og stil. Jeg har brugt en del tid bare på den lille forsidetekst og først stoppet, da jeg var 100 % tilfreds. Dit bud er bestemt fint nok, dét synes jeg, jeg kan bare bedst lide min egen version. :-)

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Lone S. Hansen:

Det er sguda lavet for, at boxene er lige høje, ellers giver det jo ingen mening. Webmanden er gået en omvej, for at fjerne al spacing i teksten.

Så er det "sguda" bare at lave en JavaScript drawEllipse til cirklerne. Så kan han bestemme størrelsen på det selv, det bliver nemmere at rette og så behøves man ikke at indlæse billederne, hvilket gør det meget hurtigere.

Lone S. Hansen:

Det er ikke webmandens skyld. Det er designerens - og tekstforfatterens :) For meget tekst, på for lidt plads.

Jo det er "webmandens" skyld. Designeren bør slet ikke være inde i billedet her.

 

Men fred være med det :-)

 

/ Morten

 

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Matthias,

Ja, jeg skrev for noget tid siden et lidt "provokerende" indlæg, som visse anale og meget smålige aminoer stadig ikke kan tilgive, plus et andet indlæg sidenhen, som nogen også fandt provokerende til trods for, at det var både sagligt og ment som stof til eftertanke (To Slags Tekstforfattere). Det er derfor jeg får minus under Karma uanset, hvad jeg skriver. Bare læs mit nyeste indlæg - som et godt eksempel. Her får Andreas højeste point-givning for sit udmærkede indlæg, hvorimod mit saglige indlæg (som giver ham ret) får lavest mulige antal point. Svært at tage seriøst? Mon ikke! Smile

Hilsen

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)