Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leasing – hvordan gør man

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis nu en kunde ønske at købe noget SW og til det skal bruge noget HW og kunden ønsker at lease HW men købe SW på normale licensbetingelser, hvordan gør man så det.

1. Skal jeg hive fat i et leasing selskab?

2. Prisen på HW er ca. 60.000. Hvad vil det koste kunden at lease i 3 år?

3. Hvad skal jeg være opmærksom på?

På forhånd tak

Tilmeldt 2. Apr 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tror du skal uddybe dit sprøgsmål, det er beget svært at svare på hvad SW og HW skal bruges til hvis man ikke ved hvad det er?

Jeg vil rigtig gerne prøve at hjælpe dig, men jeg har brug for at du uddyber digSmile.

Mvh

Andreas Jensen
Forza Leasing
http://www.forzaleasing.dk

Fra Nykøbing Sj.
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Jeg tror at SW betyder Software og kan forestille mig at HW således betyder Hardware

Men det er kun et gæt.

mvh

Jan

Cir-IT er Airboss partner - Vi gør din hverdag nemmere!
AirBoss - er et af de ældste økonomisystemer på det danske marked.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

MIKE_DK:

Hej,

Hvis nu en kunde ønske at købe noget SW og til det skal bruge noget HW og kunden ønsker at lease HW men købe SW på normale licensbetingelser, hvordan gør man så det.

1. Skal jeg hive fat i et leasing selskab?

2. Prisen på HW er ca. 60.000. Hvad vil det koste kunden at lease i 3 år?

3. Hvad skal jeg være opmærksom på?

På forhånd tak

Hej

Du skal være klar over, at det i mange tilfælde er dyrere at lease end at låne, særligt ved mindre beløb. Hvad siger din bankforbindelse.

Hvis du stadig vil lease, så findes der flere leasingselskaber, men det er dog mere normalt, at sælgeren henviser dig som køber til et leasingselskab.

Du kan dog finde flere leasingselskaber ved at google, men se dig godt for da det er noget af en jungle at finde det rigtige leasingselskab.

Iøvrigt kan du hos Ivækst finde en beregner af leasing ctr. køb under værktøjer, www.ivaekst.dk, det er gratis at oprette sig som bruger og downloade skabelonen.

Hilsen

Tonny

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)