Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

leverandørsøgning til sko/støvler og lingeri..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

hej derude..

Jeg er igang med at gøre mine drømme til virkelighed og starte min lille webshop op..

men da jeg er grøn  på området med at finde leverandøre, og fter at have bruge en masse tid på at prøve at finde noget søger jeg lidt hjælp herinde for at søge måske de rigtige steder...

jeg er på jagt efter moderne støvler og sko gerne også lidt dance/clubwear stil ( frække støvler) og samt lingeri..

jeg håber i ka hjælpe mig lidt videre, an være jeg skriver det forkerte i søge felter..

 

alt hjælp taget imod med et stor smil

 

karina

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

karinaP:

hej derude..

Jeg er igang med at gøre mine drømme til virkelighed og starte min lille webshop op..

men da jeg er grøn  på området med at finde leverandøre, og fter at have bruge en masse tid på at prøve at finde noget søger jeg lidt hjælp herinde for at søge måske de rigtige steder...

jeg er på jagt efter moderne støvler og sko gerne også lidt dance/clubwear stil ( frække støvler) og samt lingeri..

jeg håber i ka hjælpe mig lidt videre, an være jeg skriver det forkerte i søge felter..

 

alt hjælp taget imod med et stor smil

 

karina

Hej Karina

 

Der er flerer muligheder men start evt. men at se hvad danske grosister vil / tilbyde . Alternativt vil jeg anbefale dig nogle af at besøge nogle af de internationale skomesser.

 www.shoe-centre.dk 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

hej ravn..

 

kan alle deltage på de messer.. jeg er ik regi som firma endnu.. vil grne førat ha styr på leverandørene først

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

karinaP:

hej ravn..

kan alle deltage på de messer.. jeg er ik regi som firma endnu.. vil grne førat ha styr på leverandørene først

Hej igen

Det vil jeg umidelbart tro til den type messe, men det er jo ikke noget problem for det kræver jo bare du bliver moms registreret.  Det er gratis at blive moms reg. Det virker jo også lagt mere professionelt at du er et firma når du henvender dig til potentielle leverandører.

Vælger du en international messe vil du få et unikt indblikt i hvad der findes af sko "world wide", frem for kun at se på vores lille andedam her i DK

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen ville også gerne ud fra Dks rammer... men stadig gerne i EU..

 

 

Fra Dianalund
Tilmeldt 8. May 09
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej karina

http://www.hammannmedia.com/

http://www.fashiongrosshandel.de/

http://www.grosshandel-mode.de/

mvh Christian

Online FashionStore - www.iwoman.dk  - Modetøj til hverdag og fest!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)