Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virituel elearning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Sid hjemme i sofaen og deltag online i elearning kan være photoshop, engelsk etc 30 minutters forberedelse og du er klar til at lære ...

Jeg er selv i den virituelle verden, og der er virkelig basis for elarning op til 20 elever af gangen ,,,,

skriv til mig og hør nærmere..

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Med mindre der er noget fusk med i spillet, hvorfor så ikke bare fortælle hvad det er du har fundet/vil sælge her, i stedet for at vi skal skrive til dig først?

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 02:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bestemt ikke fusk, men nu ved jeg ikke om du kender secund life , 3d base på nettet og div universiteter er representeret med elearning meget professionelt, men de tager ikke penge for det, dels fordi det er åben kurser de holder, så var ideen at hyre studerende til at undervise mod betaling dem som har meldt sig til et kursus som vi / jeg stillede op på nettet,

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

jo, second life kender jeg godt, men bruger det dog ikke.

Dvs.

1 - Der findes allerede universiteter der tilbyder kurset gratis

2 - Du vil forsøge at udkonkurrere dem, ved at lade nogel alm studerende tilbyde det samme kursus, men mod betaling?

Hvorfor skulle de vælge dit lille private firma der koster penge, frem for et stort anerkendt universitet der gør det gratis?

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 02:28
Hvor mange stjerner giver du? :

1.Jeg har ikke nævnt at universiterne laver gratis kurser kun at de er representeret i sl og tilbyde de studerende en løn for deres arbejde er der vel ikke noget galt i .

2.Jeg har heller ikke nævnt at det er de samme kurser og der er også en del arbejde med at få nye ind i sl

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)