Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Butiks-belysning hvor!!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg søger forhandler af butiksbelysning, lokalet er ca 40kvm stort og 3,5m højt jeg modtager gerne tilbud på brugt belysning også :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

slet ingen??

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Randers
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 168
Fra  Secrethost.dk Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Hvad skal du ha belyst ?

Eller er det blot rum belysning?

 

/Brian

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det spotlamper kan du jo godt kigge i bilka hvis det kun er et par stykker :-)

Har selv brugt det til belysning af fotografier i vinduer om aften/natten og så møg godt ud

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian det er begge dele!

Jeg kunne også tage i bauhaus, ilva, silvan, føtex, og alle mulige andre steder. men det er ikke helt det jeg søger efter!

Jeg ønsker noget kraftigt grej i god kvalitet og gerne noget pænt :-) altså noget professionelt lys :-)

Mvh Omar og tak for rådene

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Solbjerg
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omar

 

Vi har garanteret lige nøjagtig den belysning du har brug for. Prøv at tage et kig i vores butik: Butiksbelysning

 

Finder du noget som har din interesse er du velkommen til at kontakte os på kontakt[snabelA]rifraf.dk. 

 

mvh

Sven-Erik

 

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omar

Det skulle vi nok kunne hjælpe dig med, idet vi har et stort udvalg af energibesparende belysning.


Du er meget velkommen til at tage et kig på www.Ecolight.dk eller eventuelt kontakte undertegnede på mail@ecolight.dk

Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignBolig:

Hej Omar

 

Vi har garanteret lige nøjagtig den belysning du har brug for. Prøv at tage et kig i vores butik: Butiksbelysning

 

Finder du noget som har din interesse er du velkommen til at kontakte os på kontakt[snabelA]rifraf.dk. 

 

mvh

Sven-Erik

 

jeg har kigget lidt på din side og der var nogle fede lamper til hjemmet! der er 3,5 meter til loftet og jeg kan ikke finde nogle kraftige loftlamper som er pæne! så ellers tak :-)

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ecolight.dk:

Hej Omar

Det skulle vi nok kunne hjælpe dig med, idet vi har et stort udvalg af energibesparende belysning.


Du er meget velkommen til at tage et kig på www.Ecolight.dk eller eventuelt kontakte undertegnede på mail@ecolight.dk

Du har ikke et særligt stort udvalg! så jeg hoppede hurtigt videre! jeg skal ihvertfald lige huske at sige tak for din henvisning :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

www.lightpartner.dk

De er meget professionelle og kan lave noget rigtig flot lys. De har meget stor erfaring fra teater, koncert og tv.

*** Fotograf Claus Lavendt - Professionel reklamefotograf ***

*** www.lavendtphoto.com ***

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)