Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ruteplanlægning - beregning af korteste rute mellem mange adresser

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Væggerløse
Tilmeldt 23. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal ud til 500 adresser i et område af Danmark jeg ikke kender så godt, og jeg søger derfor efter et system som kan hjælpe mig med det. 

Der findes selvfølgelig en del at vælge mellem på markedet, men da denne opgave tilsyneladende er en engangsforestilling for mig, ønsker jeg ikke at investere i det helt store program til mange tusinde, og de små systemer som kun kan guide mig vej til f.eks. 24 adresser, er jo ikke helt nok.

Nogle der kan hjælpe mig "på vej" ? Smile

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv Microsoft Autoroute, det skulle kunne løse problemet, ellers er du velkommen til at´kontakte mig så kan vi hjælpe dig.

 

Mvh.

 

Jesper

 

Fra Væggerløse
Tilmeldt 23. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det hurtige svar.

Jeg fandt en trial udgave af programmet for at prøve det af. Desværre kom jeg ikke så langt da Europa ikke fulgte med i programmet. Sidder nu og leder og leder forgæves efter et download af den verdensdel.

Men hvis du mener dig helt sikker på det er det der kan være løsningen, så hopper jeg ud i investeringen af programmet.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Kofoed:
Nogle der kan hjælpe mig "på vej" ? Smile

Nej, desværre, men jeg bliver sgu' nød til at poste dette link fordi dit spørgsmål er så klassisk :)

// Jesper

 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener helt sikkert at programmet er svaret på dine bønner, bruger det selv, mener faktisk ikke det var så dyrt.

Fra Væggerløse
Tilmeldt 23. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det er ikke specielt dyrt - ca. kr. 500,00, og i forhold til at planlægge turene efter kraks bøger så er det jo slet ingen ting. 

Jeg takker mange gange for hjælpen.

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen, velbekommen da

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)