Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Hinrichsen:

Det er helst sikkert noget, jeg vil overveje vedr. at skaffe eget lager. Virker mere professionel, end at modtage pakker alle mulige forskellige steder, set med kundens øjne.

Nu behøver dit lager jo ik været et stort fancy et, så det burde være nemt at finde, selvfølgelig alt efter produkt type osv.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 31. Jul 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Martin Hinrichsen:

Det er helst sikkert noget, jeg vil overveje vedr. at skaffe eget lager. Virker mere professionel, end at modtage pakker alle mulige forskellige steder, set med kundens øjne.

Nu behøver dit lager jo ik været et stort fancy et, så det burde være nemt at finde, selvfølgelig alt efter produkt type osv.

Det er store som små produkter jeg sælger, såsom fjernsyn og creme. Men hvis varene skal sendes næsten med det samme, kan det jo ikke nå at hobe sig op :) Så lageret som du siger, behøver ikke være noget fancy - det spare jeg så også mange penge på. Da jeg har tjekket priserne og er lidt krydret.

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 31. Jul 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Nu ved jeg ikke hvilket shop system du bruger, men hvis det er Magento kunne du overveje følgende extension til at styre ordre der skal udfra forskellige leverandører:

http://www.magentocommerce.com/extension/1015/magento-drop-shipping-component

Jeg har Wordpress, hvor jeg har en yderst kompetent mand ind over. Hvis der findes en extension til at styre ordne, så er jeg helt sikker på han kan finde den. Spørger ham lige ad - tak for rådet :)

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Hinrichsen:

Det er store som små produkter jeg sælger, såsom fjernsyn og creme. Men hvis varene skal sendes næsten med det samme, kan det jo ikke nå at hobe sig op :) Så lageret som du siger, behøver ikke være noget fancy - det spare jeg så også mange penge på. Da jeg har tjekket priserne og er lidt krydret.

Hvordan i alverden har du tænkt dig at brande en webshop der sælger alt fra tv til kosmetik? Er du klar over hvilket reklamebudget det kræver at få budskabet ud? Genovervej evt lige dit koncept igen...

Forstår ik helt hva du mener til sidst. Først giver du mig ret, for derefter at sige priserne er krydret :S

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 31. Jul 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Martin Hinrichsen:

Det er store som små produkter jeg sælger, såsom fjernsyn og creme. Men hvis varene skal sendes næsten med det samme, kan det jo ikke nå at hobe sig op :) Så lageret som du siger, behøver ikke være noget fancy - det spare jeg så også mange penge på. Da jeg har tjekket priserne og er lidt krydret.

Hvordan i alverden har du tænkt dig at brande en webshop der sælger alt fra tv til kosmetik? Er du klar over hvilket reklamebudget det kræver at få budskabet ud? Genovervej evt lige dit koncept igen...

Forstår ik helt hva du mener til sidst. Først giver du mig ret, for derefter at sige priserne er krydret :S

 

Jeg giver dig ret i at man ikke behøver noget fancy lager - da jeg jo selv kan "styre" det og det ikke behøver være så stort, da man sender produkterne ud til kunder ugentligt. Priserne er dog krydret hvis man skal benytte sig af sådan en lagervirksomhed der tager sig af dine produkter og sender dem ud og styrer logistik.

Jeg har HELT styr på konceptet :) Jeg brander min hjemmeside ved hjælp af SEO. Det er "gratis" da jeg har SEO eksperter der er medejere af den kommende virksomhed. oveni har jeg en god designer og teknikker der kan gøre siden overskuelig, selv om jeg har mange produkter.

 

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Hinrichsen:

Jeg giver dig ret i at man ikke behøver noget fancy lager - da jeg jo selv kan "styre" det og det ikke behøver være så stort, da man sender produkterne ud til kunder ugentligt. Priserne er dog krydret hvis man skal benytte sig af sådan en lagervirksomhed der tager sig af dine produkter og sender dem ud og styrer logistik.

Hva med selv at pakke og sende ud? I skal vel os lave noget?

Martin Hinrichsen:

Jeg har HELT styr på konceptet :) Jeg brander min hjemmeside ved hjælp af SEO. Det er "gratis" da jeg har SEO eksperter der er medejere af den kommende virksomhed. oveni har jeg en god designer og teknikker der kan gøre siden overskuelig, selv om jeg har mange produkter.

Nu har SEO ik meget med branding at gøre... Fordi du har gode SEO folk, så kræver en ordre, at kunden forstår konceptet og tør handle der...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 31. Jul 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Martin Hinrichsen:

Jeg giver dig ret i at man ikke behøver noget fancy lager - da jeg jo selv kan "styre" det og det ikke behøver være så stort, da man sender produkterne ud til kunder ugentligt. Priserne er dog krydret hvis man skal benytte sig af sådan en lagervirksomhed der tager sig af dine produkter og sender dem ud og styrer logistik.

Hva med selv at pakke og sende ud? I skal vel os lave noget?

Martin Hinrichsen:

Jeg har HELT styr på konceptet :) Jeg brander min hjemmeside ved hjælp af SEO. Det er "gratis" da jeg har SEO eksperter der er medejere af den kommende virksomhed. oveni har jeg en god designer og teknikker der kan gøre siden overskuelig, selv om jeg har mange produkter.

Nu har SEO ik meget med branding at gøre... Fordi du har gode SEO folk, så kræver en ordre, at kunden forstår konceptet og tør handle der...

Så meget er jeg ikke gået i detaljer med hvad vi skal - om vi selv skal pakke osv. Du har jo lige givet mig idèen om lager, for ikke så lang tid siden, så skal lige tænke tingene igennem og høre hvad mine kollegaer siger til forslaget.

Jeg kan også sige "markedsføre" mit produkt :) SEO er mere end rigeligt, hvis altså man har godt styr på hvad man laver.

Det er designerens opgave at gøre siden så hyggelig og ligetil som overhovede muligt. Så skal vi selvfølgelig selv skrive lidt om vores koncept osv. Tror med andre ord ikke at kunderne ikke "tør" at handle hos os ;)

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Hinrichsen:

Jeg kan også sige "markedsføre" mit produkt :) SEO er mere end rigeligt, hvis altså man har godt styr på hvad man laver.

Tjaaa det er det vist meget delte meninger om...

Martin Hinrichsen:

Det er designerens opgave at gøre siden så hyggelig og ligetil som overhovede muligt. Så skal vi selvfølgelig selv skrive lidt om vores koncept osv. Tror med andre ord ikke at kunderne ikke "tør" at handle hos os ;)

Det er ik et spørgsmål om at gøre det hyggeligt, men derimod at gøre det forståeligt for kunden... Hvis kunden ik forstår konceptet uden at læse det, så mister i meget salg...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 31. Jul 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du/i nogen forslag til hvordan man gør det på den rigtige måde? (altså så kunden forstår konceptet sådan rimelig hurtigt.)

Jeg tænker lidt på et slogan eller lign,? F,eks i mit tilfælde sælger jeg kun til mænd, hvor min målgruppe er 15-25, så kunne finde på noget frisk der fanger lige den målgruppe. ?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)