Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpert Reiter, nogen der kender dem?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg står overfor at skulle købe frysetørret mad for ca 5000 DKK. Pengene skal betales forud, hvilket jeg ikke ser som normen, og derfor vil jeg høre om der er nogen der kender firmaet, og kan sige god for dem eller omvendt har dårlige erfaringer.

http://www.travellunch.de/frameset_eng.htm

 

Hjemmesiden ser ikke særlig prof ud men det kan jo stadig godt være i orden.

Men spørgsmålet er om der er nogen der kender Simpert Reiter fra tyskland??

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birkelund,

Siden lavet i MS Frontpage med frames, stjernebaggrund og  javascript lysavis. Den slags ser man ikke så tit længere, så jeg forstår hvad du mener men kender ikke virksomheden :-)

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Birkelund:

Hej allesammen.

Jeg står overfor at skulle købe frysetørret mad for ca 5000 DKK. Pengene skal betales forud, hvilket jeg ikke ser som normen, og derfor vil jeg høre om der er nogen der kender firmaet, og kan sige god for dem eller omvendt har dårlige erfaringer.

 

Det er da ganske normalt at firmaer i udlandet kræver forudbetaling ved første handel.  Husk iøvrigt på at du skal være godkendt af fødevarestyrelsen for lovligt at kunne importere fødevare til Danmark.

 

Mvh

Ravn

 

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Ja okay. Men her er det vist ved alle handler. Men ligemeget. Det var nu mest hjemmesiden der fik mine alarmklokker til at ringe...

Ang. tilladelsen. Er det nødvendigt når det er poser med frysedørret mad. Hvis ja, er der så nogle der ved hvad det kræves for at få den godkendelse?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Birkelund:

Hej


Ja okay. Men her er det vist ved alle handler. Men ligemeget. Det var nu mest hjemmesiden der fik mine alarmklokker til at ringe...

Ang. tilladelsen. Er det nødvendigt når det er poser med frysedørret mad. Hvis ja, er der så nogle der ved hvad det kræves for at få den godkendelse?

Jeg vil nu ikke være specialt nervøs for Tyske firmaer er generelt langt bag efter hvad angår hjemmesider.  iøvrigt står firmaet i" Wer liefert was" som er en seriøs leverandør guide.

Ja naturligvis kræves der en tilladelse da der er tale om fødevare og en overtrædelse kan blive en dyr fornøjelse.  Du kan læse mere om godkendelse på fødevarestyrelses hjemmeside.

Mvh

Ravn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)