Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu en hovedrystende bankhistorie...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Hvis I har tid og lyst, så læs lige denne artikel - og kommenter gerne:

http://epn.dk/brancher/finans/bank/article1838235.ece

Jeg ved ikke om jeg snart skal grine eller græde over de banker...der tilsyneladende fuldstændigt og aldeles har mistet deres moral! Det værste er, at dette er blot én af alt, alt for mange historier!

Helt ærligt, så begynder jeg at blive bange for hvad de kan finde på....selv for gode og stabile kunder. Historierne bliver jo mere og mere forrykte, hvor bankerne fjerner al logik, forretningssans og menneskelighed...og i stedet udelukkende tænker på deres egen likviditet nu og her!

Puuha...skræmmende!

/Rikke

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, som du er inde på, så er det jo endnu en frygtelig oplevelse om bankernes adfærd hvor magt kommer til udtryk og dårlig sagbehandling.

Trist.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op, det lyder som det rene blackmail - troede ellers at Sydbank var een af de få reelle banker, men når det kommer til stykket, er de alle bare eens. Mvh Pernille

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Globus Vask Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, desværre betragter man det efterhånden bare som "endnu en bankhistorie"... Der er ved at blive sat en ny "standard" indenfor banksektoren, hvor man nærmest forventer at blive taget godt og grundigt bagi...

Rundt om bordet er det efterhånden få som ikke kan fortælle deres egen lille bankhistorie...

Sørgeligt, og værst er, at man ikke blot kan flytte bank...  De ligner desværre hinanden lidt for meget i denne sammenhæng...

Vask og udlejning af linned, beklædning og måtteservice til private og offentlige virksomheder

Globus Vask & Måtter

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - det der virkelig skræmmer mig er, at nu havde vi nærmest lige vænnet os til at bankerne var begyndt at inddrive gæld uden hensyn til kundens konsekvenser (og gigantiske konsekvenser har det være, for mange!). Men at det kommer så vidt, at de nu også snyder og bedrager kunderne for at hente tabte udlån...det er ganske enkelt forrykt!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)