Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af "luksusvare"

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg overvejer at få gang i noget webshop og har derfor brug for hjælp til svar på nogle spørgsmål,, men først så må jeg hellere lige fortælle at jeg ville satse på at sælge "luksusvarer", kunne ikke finde på noget bedre ord for det, men alt sådan noget som kaffe, te osv. dog ikke mad som chokolade osv..

Men har nogle enkelte spørgsmål:

1) Er der mulighed for at starte sådan en virksomhed, den største hindring jeg ser er min kun alder,jeg er 14,, men hvor der er vilje er der vej :-D hvis jeg ikke selv kan blive registreret, hvad gør jeg så :-)?

2) Hvis det går, hvor får jeg så fat i en levandør, tænker ikke udvalget behøves være super bredt,men heller ikke kun på 1 vare,,,

3) Min opfattelse er at der på det marked ikke er så super hård konkurrence, men stadig lidt konkurrence, har jeg ret i det eller?

Mvh,
Mads

 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Du kan få en der er gammel nok til at registrere det i hans/hendes navn. Det kender jeg en der fik gjort.

3. Jeg har ikke lige selv kunne finde en webshop der kun sælger luksusvarer. Men tror nu også det er en skidt idé at køre det så bredt. Hvis jeg var dig ville jeg holde mig til noget mere indsnævret. Såsom kun luksus-chokolade og vin eller noget i den stil.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)