Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SummaSummarum

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Jeg bruger SummaSummarum til min bogføring, og kan i øvrigt anbefalde det i høj grad, super nemt program at bruge. Men jeg er dog løbet ind i et problem med det. Jeg har endelig fået skabt forbindelse mellem min kasse pc og min regnskabs pc, dermed kan jeg overfører hele kasseudskriften automatisk til mit regnskabsprogram. Det er jo virkelig noget der vil spare mig tid i det lange løb. Men men men, den sletter ikke den foregående dags data, den ligger fortsat i .log filen, så næste dag er der 2 dages data, næste i gen vil der så være 3 dages data osv.osv. Det gør et jeg hver dag skal manuelt slette de allerede bogførte data til der til sidst kun er den sidste dag tilbage at bogføre. Det vil sige at jeg den 31/12 f. eks. skal slette 364 dages data det er 364*15 hovedvarergrupper. Så mange linier vil det være. Det holder selvfølgelig ikke, TMO (kassesystemet) siger at det er mit regnskabsprogram der skal slette data hver gang de bliver hentet, Summa Summarum supporter siger det er TMO programmet der skal slette data. Er der nogen der ved hvad der skal gøres i denne situation? Carsten Skals
Fra Haderslev
Tilmeldt 30. Jun 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke slette filen, umiddelbart efter at du har importeret, istedet for at skulle slette de enkelt linier?

Fra Slagelse
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg da lige spørge dem om, det er jo godt nok ikke lige så nemt som hvis jeg kunne klikke en boks hvor der stod: "Marker her for at slette data efter import":-)

 

Men det vil da helt sikkert være nemmere en alternativet.

Mange tak.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)