Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Priser på lagerhotel

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen


Jeg er ude for at sondere market for lagerhoteller. Jeg tænker på at starte en webbutik. Jeg skal ca bruge plads til en euro palle til at starte med. Ud over dette forventer jeg at sende en pakke afsted om dagen, så det er ikke det helt store jeg skal bruge.


Hvor meget vil dette komme til at koste mig. Kom med jeres tilbud. Sørg for at skrive alle priser op så det er muligt at sammenligne. Både variable og kapacitets.

Fra København SV
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Birkelund

1 palle  fylder 1,2m x 0,8 = 0,96m2 Dog for at sikre dig at du har sidelængderne med dig bør du som minimum leje 2m2

2 m2 ligger i gennemsnit i KBH til 450,- kr. afhængig af placering. Det billigeste du vil finde det til er formentligt om 250,- kr. om måneden og uden moms.

Hvad angår priser på fyn og jylland er markedet nede omkring 120,- kr. pr. m2

Såfremt dit behov for opbevaring er i storkøbenhavn bør du dog benytte dig af City Self Storages pris garanti, hvor vi som virksomhed garanterer dig markedets laveste pris såfremt tilbuddet er  indenfor  nærområddet til det center du ønsker at benytte. Så hvis du finder et tilbud der er lavere end vores, slår vi yderligere 10% af konkurentens pris og giver dig det til den pris.

Reelt er den eneste konkurrent på sjælland Shurgaard.

Bemærk forskellen mellem shurgaard og City Self Storage, er blandt andet at i City er det muligt at tilkøbe sig varehåndtering, netværke med eksisterende og etablerede webshops, samt  mulighed for at benytte eksempelvis Kontor og mødelokale på enkelte centre. Vi arrangere desuden arrangementer for større kunder, for netop at styrke kundernes produkter samt kundernes netværk.

Hvis du kan være mere specifikt omkring hvor du ønsker noget plads henne af, kan jeg naturligvis hjælpe dig mere på vej.

 

De bedste hilsner

Michael

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Jeg har nok ikke været specifik nok, men lagerhotellet skal også stå for at pakke og sende kundernes ordre ud. Lagerhotellet på meget gerne ligge på Jylland.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej martin
Det er lige netop sådan noget jeg søger. Dem har jeg dog snakket med. Vil gerne vide om deres priser er ok, eller hvilke priser andre lagerhoteller af samme typer. Jeg kender ikke rigtig noget til branchen

Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)