Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værdifastsættelse af hjemmeside uden omsætning!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har efterhånden handlet hjemmesider nogle gange i årenes løb, men nu står jeg overfor at skulle byde på en side der pt. ingen omsætning har overhovedet. Det er første gang jeg prøver det. Hidtil har det været let nok at lave en beregning af hjemmesidens værdi udfra indtjeningen, men den går ikke i det her tilfælde.

Der er ingen forsøg gjort endnu på at gøre siden kommerciel - ikke det mindste! Det drejer sig om et community med ca. 700 daglige besøgende, og 1000 tilmeldte brugere.

Ham jeg køber af vil have at jeg skal give et bud, men jeg er fuldstændig på bar bund! Hvordan prissætter man daglige besøgende, medlemmer og goodwill?

De forskellige sider på nettet der tilbyder at beregne sidens værdi kommer frem med alt fra 22$ til 200,000$.. det er useriøst.

Siden har ca. 50,000 registrerede links i Google, hvilket må siges at være meget pænt, når den på ingen måde er søgemaskineoptimeret. På de vigtigste keywords for det område den beskæftiger sig med ligger den i top 3 på side 1 i Google på dem alle sammen!

Jeg har altså vurderet at der er et potentiale her, men ikke hvad det er værd. Jeg vil naturligvis gerne have siden til en fornuftig pris, men jeg er jo heller ikke interesseret i at snyde nogen her.

Håber meget på jeres input.

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)