Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

100 % finansering af erhvervsejendom - kan man...

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg nævnte blot Århus da det er her jeg slår mine folder og kan se rigtig mange erhvervsejendomme der har stået tomme i efterhånden både halve og hele år uden at blive lejet ud.

Det er jo fint at du sætter dit budget efter at du lejer din ejendom ud meget billigt, men hvis du stadigvæk ikke får nogen lejer ind i ejendommen er du jo lige vidt.

Det staves forøvrigt Århus hvis du skulle være i tvivl Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

yes yes, vi kan kun være enig i at der skal rådgivning til - men det skal der vel gennerelt hvis man søger et par mio til et projekt.

Der er intet der er sikkert her i verden - jeg mener kun at pb finansering nemt kan ske via ordnede forhold og ikke via en baggårdsvekseler.
Pb finansering kan opnåes til ca 7%.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Per B. Lauridsen:

yes yes, vi kan kun være enig i at der skal rådgivning til - men det skal der vel gennerelt hvis man søger et par mio til et projekt.

Der er intet der er sikkert her i verden - jeg mener kun at pb finansering nemt kan ske via ordnede forhold og ikke via en baggårdsvekseler.
Pb finansering kan opnåes til ca 7%.

Sjovt nok glemmer folk der sælger pantebreve altid at fortælle om ulemperne og risikoen, som for alvor er kommet frem i lyset siden finanskrisens indtog... Hvor er fordelen ved pantebrev vs normal finansiering hos et realkreditfirma?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
 

Sjovt nok glemmer folk der sælger pantebreve altid at fortælle om ulemperne og risikoen, som for alvor er kommet frem i lyset siden finanskrisens indtog... Hvor er fordelen ved pantebrev vs normal finansiering hos et realkreditfirma?

Det er 2 forskellige typer finansering som henvender sig til 2 forskellige målgrupper.

Realkredit er da klart at foretrække - men gives sjældent til ejendomsfirmaere. Realkredit er svær at opnå en højere belåning på end 60-80%
Så alt i alt - hvem står med en udbetaling på 1 mio til en erhvervsbygning til 7 mio..?

PB er et ALTERNATIV til realkredit eller investor. Hverken mere eller mindre.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)