Vi skal sælge nogle kurser, disse kurser indeholder en basis uddannelse som tilbydes alle kursisterne, og en del der tilpasses individuelt til den enkelte kursist. (dette baseret på kursistens fremsendte forslag til en ansøgning og kursistens sidste CV). Kurserne er indenfor jobsøgning og er ”nytænkende”. Som de fleste ønsker, ønsker vi at have formalia på plads før kurserne sælges. Vi har derfor fokus på forretningsbetingelser, og er kommet til fortrydelsesretten! Målet er at kunden kan synes det er ”nu ganske fornuftigt”. Fortrydelsesretten vil vi helst ”nulstille” fordi vi bruger mange timer på at forberede den individuelle undervisning før kurserne, og det er jo ærgerligt hvis vi har brugt timer hertil og så springer kursisten fra. Slutteligt har vi behov for jeres tanker for: ”Hvordan afviger – hvilke elementer – fra et salg til en virksomhed og et salg til en privat person”? Med fokus på dette salg? |
Kurser - Fortrydelsesret
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)