Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trådløs Dankort Terminal

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal bruge en trådløs dankort terminal til mit firma http://www.flair4hair.dk/ og i den forbindelse vil jeg gerne høre om der er nogen herinde der har erfaringer med disse?

Gerne erfaringer omkring kvalitet på en trådløs terminal?

Gerne erfaringer om hvilke firmaer der tilbyder den bedste service?

 

Mvh Brian

 

Tilmeldt 9. Dec 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Et simpelt tip er at få lavet dankortbetaling på din hjemmeside - den kan så tilgås via en mobiltelefon når du står med kundens dankort i hånden.

Det funker når du ikke skal lave for mange transaktioner hver dag.

Lidt bedre, hvis du får lavet en "grafik-let" betalingsside, som passer godt til mobil display.

/sfo

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det noget du har erfaringer med?

Jeg har selv tænkt alternativt som det du nævner, men PBS stiller sig på tværs. Noget med at jeg ikke må være tilstede i samme rum når kunden indtaster sine oplysninger.

 

Tilmeldt 9. Dec 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har fungeret fint for os i 4-5 år. Der var intet i reglerne den gang som forbød det. Hvis det er ændret som du antyder, så må du jo finde et dørtrin at ordne handlen over... så kan du og kunden stå ganske tæt og alligevel være i hvert sit rum... hmmmm.... spøjs regel... hvordan kan man iøvrigt tale om "rum", hvis man handler udendørs?

/sfo

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

 

Point har et system der koster dig en mindre sum (mener det 7000) i opstart og 1000 kr om året i telekort afgift/datatransaktion.

Den køre både over GPRS og 3G, så du er dækket ind alle steder hvor der er mobilt dækning, den fine ekspedient fortalt at de brugte den meget ved Pizza Pusherne og de havde gode erfaringer med den.

 

håber det kunne hjælpe.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Tag evt. et kig forbi DK Online. De tilbyder alle former for dankortterminaler til salg eller leje.

Mvh. Anders

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)