Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kan hjælpe dig?

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

MLMNewbie:
Ud fra det erfaringsniveau som hun beskriver, så er det relativt begrænset hvad hun kan tilføre rent professionelt. Det der så ønskes kontakt omkring, f.eks. oversættelser og korrekt dansk retskrivning er yderst sjældne egenskaber som en 16-årig besidder i dagens Danmark.

jeg tror ærligt talt at en 16 årig har langt bedre skriveegenskaber end mange af os "voksne"... Husk på at de stadigvæk er friske i danskundervisning og går højst sandsynligt i gymnasiet eller noget tilsvarende. Det er i de år man lærer korrekt grammatik. Kan ikke se hvorfor hendes egenskaber som skriver skulle være dårlige?
Igen så kan en 16 årige være dygtig, og en 35 årig dum og omvendt.... 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Greyzone:

MLMNewbie:
Ud fra det erfaringsniveau som hun beskriver, så er det relativt begrænset hvad hun kan tilføre rent professionelt. Det der så ønskes kontakt omkring, f.eks. oversættelser og korrekt dansk retskrivning er yderst sjældne egenskaber som en 16-årig besidder i dagens Danmark.

jeg tror ærligt talt at en 16 årig har langt bedre skriveegenskaber end mange af os "voksne"... Husk på at de stadigvæk er friske i danskundervisning og går højst sandsynligt i gymnasiet eller noget tilsvarende. Det er i de år man lærer korrekt grammatik. Kan ikke se hvorfor hendes egenskaber som skriver skulle være dårlige?
Igen så kan en 16 årige være dygtig, og en 35 årig dum og omvendt.... 

 

Jeg har ihvertfald taget chancen og hyret hende til dagligt at opdatere priser på mobiler og taletid på bl.a. MobilTjek og BilligeMobiler.dk, det sparer mig for en masse tid, som jeg så f.eks. kan bruge til at skaffe flere besøgende til mine mobilsider Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)