Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook gruppe - tager penge for medlemskab

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude!

Jeg er medlem af en facebook gruppe med over 100.000 medlemmer. En administrator af gruppen, har nu valgt at lave en NY facebook gruppe og tage 25 kr. over mobilepay for at blive medlem. Undrer mig over om det i det hele taget er lovligt og syntes det lyder lidt lusket. Indtil videre har 3.400 brugere oprettet sig dvs. han allerede har tjent 85.000 kr.

Kan man virkelig drive virksomhed på denne måde. Hvis han altså er CVR registreret?

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

chri0f4:

Hej derude!

Jeg er medlem af en facebook gruppe med over 100.000 medlemmer. En administrator af gruppen, har nu valgt at lave en NY facebook gruppe og tage 25 kr. over mobilepay for at blive medlem. Undrer mig over om det i det hele taget er lovligt og syntes det lyder lidt lusket. Indtil videre har 3.400 brugere oprettet sig dvs. han allerede har tjent 85.000 kr.

Kan man virkelig drive virksomhed på denne måde. Hvis han altså er CVR registreret?

Selvfølgelig er det lovligt at modtage penge fra medlemmer af sådan en side. Om det så måske strider i mod reglerne hos Facebook er en anden sag. At drive en virksomhed kan jo være mange ting, og man må jo gå ud fra, at der leveres en service, som står mål med betalingen.

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

slettet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)