Designer Kontorstol - Hvordan Skabes Blikfang?
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Hej herinde :o)
Jeg kunne rigtig godt bruge lidt hjælp til brainstom på hvordan jeg skaber blikfang og opmærksomhed omkring en ny kontorstol vi har på vej hjem. Det er en designer kontorstol.
Se den her:
Og lidt flere detaljebilleder:
Vi har fået rigtig fin feedback fra mange forskellige typer mennesker og fra både private og firmaer...
Men hvad synes I? Er Google Shopping, FB, Instagram eller andre medier relevante for sådan en stol?
Forslag modtages med kyshånd
Mvh
Morten
Svar
Tilmeldt 15. May 12
Fru Hartmann
Skrevet
29-05-2017 kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Morten altså ... Hvis jeg var dig ville jeg straks fjerne både Æ-ordet og designerens navn.
Man kunne frygte at du allerede her profilerer på et kendt navn/mærke og vil blive straffet for det.
Folk kan godt se ligheden - kopi eller ej.
Træd varsomt
Svar
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Hvilket ord?? Jeg kan ikke se noget Æ-ord ?
Svar
Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Du skriver: Jeg kan ikke se noget Æ-ord.
Hallo, overskrift på dit indlæg :
"Æ g g e t Som Kontorstol - Hvordan Skabes Blikfang." Ægget er et såkaldt Æ-ord.
Der er tegnet en stol af Arne Jacobsen som hedder Æ g g e t eller på engelsk Egg.
Du får en sag på halsen hvis du ikke straks fjerner muligheden for at tage fejl !!!!
mvh Jørgen
Svar
juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder
retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Hej Jørgen
Du har ret, men jeg har rettet det.... tror det skyldes noget cache, for da jeg ryddede min, så bliver det også vist rigtigt - med overskriten:
Designer Kontorstol - Hvordan Skabes Blikfang?
Ligesom selve indholdet også er rettet....
Hilsen Morten
Svar