Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er hjemmesiden kedelig nok?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lavet hjemmeside til vores tandlægeklinik, som vi starter 1. Maj. 

www.langenaestand.dk

Vi har forsøgt at holde hjemmesiden professionel og "steril". 

Vi vil meget gerne høre hvordan I opfatter hjemmesiden og herudover få forbedringsforslag vedr. ALT, I dygtige aminoer måtte finde relevant. 

Mvh. Langenæs Tandlægerne. 

Tilmeldt 22. Apr 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden ser flot ud, jeg kører på en ubuntu (linux)  platform, og har ingen bemærkninger til udseende i min chrome browser.

Hovedbilledet fylder ret meget, dersom I vil have nogle informationer under billedet synlige, så kan I jo reducere højden på billedet en smule.

Jeg kører 1920x1080, og skal rulle ned for at se mere. Ved ikke hvad for en opløsning de fleste brugere har.
Menuen øverst giver dog tilgang til de fleste undersider efter hvad jeg kan se.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Synes at den er I sluppet rigtig godt fra, rigtig tandlage agtig og trovardig i mine øjne.

I skulle ogsaa købe langenæstand.dk og 301 redirecte til jeres side da der højst sansynligt vil vare mange som skriver langenæstand.dk...   plus LangenæsTandlægerne.dk og LangenaesTandlaegerne.dk  d

Fra Hjørring
Tilmeldt 23. Dec 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes designet er rigtigt fint og passer perfekt til en tandlægeklinik. Dog må jeg erklære mig enig i at forsidebillederne måske fylder lidt for meget, men derudover har jeg ingen kommentarer til stilen, udover at det ser super pænt og professionelt ud!

Nuværende projekt: Juicing.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)