Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefal SEO

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amioner!

Jeg har søgt rundt omkring på nettet omkring prisen på SEO optimering, og det viser sig, at prisviften spreder bredt!

Det siger sig selv, at det selvfølgelig bl.a. kommer an på, hvor mange arbejdsopgaver der bliver tilbudt, men mit egentlig spørgsmål er, om der er nogle af jer, som har haft gode erfaringer med SEO optimering, og hvem der har gjort arbejdet?

Billig pris er altid at foretrække, men dette er ikke et absolut must vs. kvalitet.

Håber i kan hjælpe!

Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

asdda:

Hej Amioner!

Jeg har søgt rundt omkring på nettet omkring prisen på SEO optimering, og det viser sig, at prisviften spreder bredt!

Det siger sig selv, at det selvfølgelig bl.a. kommer an på, hvor mange arbejdsopgaver der bliver tilbudt, men mit egentlig spørgsmål er, om der er nogle af jer, som har haft gode erfaringer med SEO optimering, og hvem der har gjort arbejdet?

Billig pris er altid at foretrække, men dette er ikke et absolut must vs. kvalitet.

Håber i kan hjælpe!

Jeg var så smart ikke at tjekke amino først, så det får jeg lige gjort - der findes ret mange af samme tråde!

I er stadig meget velkommende til at komme med svar, men jeg undskylder dog stadig ydmygt.

Tilmeldt 24. Feb 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Min far som har en større virksomhed inden for dæk&fælge har benyttet sig af Jacob Lind Online Marketing af flere omgange. 

Jeg har kun hørt ros fra hans side. 

Jeg regner også med, at det er dem, som kommer til at skulle lave søgeoptimering på min webshop

Mvh

Sara

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Jul 14
Indlæg ialt: 31
Fra  Din Tekstforfatter Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Kan sagtens anbefale riveronline.dk og skjoldby.com - yderst kompetente, og rare, folk inden for SEO. 

God dag :-) 

MVH,

Nicky Søgaard

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)