Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshipr - go eller no-go?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer,

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om nogen her inde har erfaring med Webshipr, og om det er gode eller dårlige erfaringer? 

www.webshipr.dk 

Dbh

Daniel 

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Daniel,

Vi har benyttet Webshipr i omtrent 2 år på mit arbejde og jeg har kun gode ting at berette om dem.

Det er mig der står for den primære kontakt med dem ifht. teknisk sparring, opsætning osv.

Vi har stort set ingen problemer haft med deres løsning, det spiller bare, og bl.a. Rasmus fra deres support er super hjælpsom skulle der være noget.

Hvis du sammenligner Webshipr med for eksempel Pakkelabels.dk kan Webshipr være en dyrere løsning for dig da du betaler fast abonnement hvorimod Pakkelabels.dk er forbrugsafregnet.
Begge tjenester kan dog mere eller mindre det samme. (Pakkelabels.dk har jeg i øvrigt også gode erfaringer med).

CB

Mvh. Lars

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Jeg havde egentlig også kun hørt godt om det indtil december 2015, hvor vi op til julesalget skiftede fra Pakkelabels > Webshipr for at optimere logistikken. Men det viste sig ikke at være sådan. Deres integration fungerede slet ikke dengang.

Vi stod og havde et sted mellem 200-300 ordrer dagligt i hele december indtil juleaften. Men det tog en krig, at bruge Webshipr, idet der bl.a. blev printet 2 pakkelabels - hist og her, som skabte en masse forvirring på lageret.

Det kan sagtens være de har fået styr på systemet i dag (forhåbentlig). Men det er hvertfald min erfaring, som ikke ligefrem er særlig god.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har brugt webshipr i et års tid. Det fungerer perfekt.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Må jeg spørge, hvad du bruger i dag, og hvad er grunden til, at du skiftede fra Pakkelabels.dk?

Vi arbejder løbende på at forbedre vores platform, og der er sket en del hos os siden december 2015, men det vil være rart at kunne få dit feedback med :-).

Mvh. Nicklas fra Pakkelabels.dk

Kasper:

Hej Daniel,

Jeg havde egentlig også kun hørt godt om det indtil december 2015, hvor vi op til julesalget skiftede fra Pakkelabels > Webshipr for at optimere logistikken. Men det viste sig ikke at være sådan. Deres integration fungerede slet ikke dengang.

Vi stod og havde et sted mellem 200-300 ordrer dagligt i hele december indtil juleaften. Men det tog en krig, at bruge Webshipr, idet der bl.a. blev printet 2 pakkelabels - hist og her, som skabte en masse forvirring på lageret.

Det kan sagtens være de har fået styr på systemet i dag (forhåbentlig). Men det er hvertfald min erfaring, som ikke ligefrem er særlig god.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)