Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikler søges til programmering af hjemmeside - mockups og krav spec er klar

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har designet en hjemmeside (og har alle mockups og krav spec klar), som jeg gerne vil have kodet og klar til d. 1. februar 2017.

Opgaven omfatter:

- Implementering af mockups og krav spec som jeg har stået for
- En hjemmeside hvor det primært er området BLOG som er vigtig. 
- Man skal kunne skrive blogindlæggene i WordPress, derfor kan det være at hele siden skal kodes i WordPress
- 6 menupunkter (og dertil hørende sider)
- (Der kommer til at være en opgave yderligere med implementering af nyt menupunkt (detter er i step 2, henover forår/sommer - så her vil komme en opgave igen der skal løses)
- Deadline er senest 1. februar
- Tæt samarbejde med mig


Er der nogen her i dette netværk, som kunne være interesseret i denne opgave? I så fald kan vi drøfte omfanget og prisen.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det kan jeg godt sætte i værk for dig. Selvom det er en højhellig søndag, så skal du være velkommen til at sende alle krav og specs. til Kasper@sedia.dk - så kigger jeg på det med det samme.

Vh. Kasper // SEDIA.DK

Fra København S
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg helt klart kunne hjælpe dig med. Du må meget gerne sende dine mockups til jonasshansen@gmail.com

Mvh. Jonas Hansen

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Skal ikke være for fin til at anbefale mig selv :)

Du kan hive fat i mig på 53637730 eller hej@spicyweb.dk.

Hvis du sender alt dit materiale i dag, har du pris og deadline i morgen.

 

Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 30
Fra  Epixel Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det vil vi helt klart kunne hjælpe dig med. Du må meget gerne sende dine mockups til mig på Klik Here  ( epixelmediacom @ gmail.com )

Så vender vi tilbage til dig med det samme.

Mvh

Rikke :)

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brinkdigital, 

Jeg er partner i et reklamebureau, hvor vi netop er rigtig dygtige til WordPress og denne slags opgaver. 

Hvis du ikke har fundet den rette endnu, så må du meget gerne sende mig en mail på ehj@grafikr.dk, så vil jeg vurdere omfanget og sende dig et uforpligtende tilbud. 

Lad mig høre fra dig.

Tilmeldt 22. Jan 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle jeres henvendelser og tilbud. Jeg har nu fundet en udvikler!

Jeg er helt ny på Amino og må sige, at det er virkelig effektivt og bestem ikke sidste gang, jeg vil gøre brug af dette.

Kan nogen guide mig til, hvordan jeg lukker dette indlæg, da det ikke er aktuelt mere?

Vh. Catrine

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

brinkdigital:

Kan nogen guide mig til, hvordan jeg lukker dette indlæg, da det ikke er aktuelt mere?

Det kan du ikke. Men nu, hvor du har skrevet, indlægget er afsluttet, så skal folk nok holde op med at kommentere. Smile1

Tilmeldt 22. Jan 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mange tak for dit svar på Amino :-) Der burde være en 'Luk indlæg' funktion, men det er måske fordi man skal kunne søge på alle indlæg :-)

God dag til dig!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

brinkdigital:

Mange tak for dit svar på Amino :-) Der burde være en 'Luk indlæg' funktion, men det er måske fordi man skal kunne søge på alle indlæg :-)

God dag til dig!

Tak og i lige måde.

Og ja - har selv flere gange haft gavn af at læse indlæg. Det er utrolig brugbart. Smile1

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)