Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vigtigheden i SEO tekster`?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg læste har forleden en tråd om hvorvidt SEO efterhånden var lidt overvuderet og at der var bedre og billigere måder at nå ud til folket, f.eks. via facebook og lignende. hvad er jeres holdninger til dette og hvad siger jeres egne erfaringer?

Håber i vil komme med nogen inputs og gode råd! :)

Mvh

Asger

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO overvurderet NEJ det er sguda undervurderet. 

Fordi med SEO kan du få laser targeted trafik. (altså dvs. trafik der er intra i dit produkt jeg gad godt se dig finde den samme trafik vha. FB og nu er det jo heller ikke hele Danmark som har en FB profil *host* nu har jeg godt nok selv en men den har ligget død i snart 7 måneder *host* 

MVH.

Lurks.

P.s. der er visse synergier imellem Google og div. sociale medier. eks. G+, FB, og pip fuglen.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er MEGA vigtigt. Og den billigste form for markedsføring. Folk finder din side fordi det er hvad de søgte efter.

Du kan tage en masse gratis kurser hos Google :)
https://succesonline.withgoogle.com/

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kedelige svar er vel, at det afhænger af casen - og at intet kan stå alene.

SEO er ét ben af din markedsføring. Så er betalt annoncering hos Facebook, AdWords eller lignende. Og så er der flere endnu.

I forhold til ligepræcis tekster, hvis det er det du konkret efterspørger råd til, så er det jo sådan, at skal du ligge godt placeret på Google, skal Google kunne forstår hvad din side handler om.

Og Google kan kun forstå det, hvis du har nogle tekster :)

 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Asger

Jeg tror man skal være SEO mand for unuanceret bare svare ja på dette.

Som det også er skrevet så er SEO bare en del af den virkelighed din side oplever på nettet.

Hvad er SEO?

Ja der er lige så mange svar som der er SEO virksomheder. Vi har arbejdet sammen med en del af disse virksomheder, og alle mener at de har de gyldne nøgler til hvordan du kommer til tops på Google, og selv når vi har fat i dem der kan det hele, så ringer der sjovt nok andre som vil sælge os deres ydelser og gerne lige i elevatorsamtalen, får fortalt at de slet ikke kan forstå, at dem vi arbejder med ikke har fortale os, at vi skal rette dette får at få verdens bedste SEO.

Det vi har lært er at SEO har flere niveauer alt efter hvor dybt man vil gå i siden.
Du bliver aldrig færdig med SEO.
SEO tager tid
SEO koster penge
Du skal være meget tålmodig med SEO og ikke forvente der kommer resultater fra dag et.
Du skal være klar til at gå på kompromis med dit design, for at opnå god SEO.
Der findes ingen facitliste SEO.

Kan man så undvære SEO?
Ja og nej.
En grundlæggende struktureret SEO bør være på plads, men når den så er det, kan man så undvære den?
Tjaaaa det kommer jo en smule an på hvad de søde mennesker på Google lige finder på.

Der er dog også andre veje at gå for at komme op på Googles lister.
Vi valgte i en periode at stoppe med at udvikle på vores SEO og droppede alt Adwords.
Vi brugte de sparede penge på bla. moduler på shoppen og blev en del at et større netværk, som har væsentlig større trafik end vi har, og herunder med affiliate sites også.

Det har været en god succes for os at gå denne vej.

 

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen og tusindd tak for de lidt forskellige svar og reaktioner. kan dog fornemme et klar enighed og at SEO ikke høre fortiden til og det var alt jeg gerne ville vide! :) det er altid en fornøjelse at få hjælp herinde så tusing tak!

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asger

 

SEO hænger sammen med alle dele af din virksomheds online tilstedeværelse. Facebook og sociale medier er bare lille bitte del af den store kage.

SEO er hele din hjemmeside og hele den verden du ønsker at bygge op omkring din hjemmesite / webshop. SEO og SEM hænger samme sammen og uden den ene kan det være svært at få succes med den anden.

 

Kan du få succes uden at bruge SEO strategisk?

Ja og det kan godt  lade sig gøre at få succes ved fx kun at bruge Facebook, Adwords + kundeanbefalinger.

Et godt eksempel er min bror rengøringsvirksomhed  www.retb.dk  De leverer Privat rengøring.

De valgte at få produceret en animeret video og bruge Facebook aktivt til at markedsføre videoen og sideløbende annoncere på Google.  

 

Simpelt produkt

Det kommer an på produktet du ønsker at sælge.

Tænk dig grundigt om i forhold til det produkt du ønsker at sælge.

Egner det sig til at blive markedsført online fx uden SEO?


Content marketing

Selv om du fravælger SEO som værktøj, kan alligevel være nødvendigt at fortællle din virksomheds / produkts historie.

Du kan bruge content marketing til skabe mere værdi for dine potentielle kunder -

men igen vil det nok være svært at markedsføre indhold på dit site uden SEO.


Blogger du?

Producerer værdifuld indhold til din Blog som er så godt at andre ønsker at linke til det, kan du komme rigtigt langt helt uden at være aktiv med linking.  Men alligevel vil det være nødvendigt for dig erhverve dig "viden om søgeord" Webanalyse -  og få værdifuld viden om, hvad din målgruppe gerne vil have hjælp til... eller har brug for at vide mere om...


Markedsføring og strategi

En strategí kan være at fange dine potentielle kunder i den undersøgende fase - hvor de ikke selv ved hvilket produkt de ønsker at købe.

Fx kunde dine kunder søge efter "bedste stegepande til bøf stegning" det vil sige de søger ikke efter produktnavn, eller produkttype.

De leder efter viden om hvad der fungerer bedst når de vil stege en Bøf.

Søgning i Google (content marketing)


Her er en tilfældig søgning - jeg har hverken tænkt over søgeord eller søgeordskombinationer - men vil bare vide hvilken pande der steger en bøf bedst..

Om min søgning er relevant i forhold til faktiske søge volumer, har jeg ikke vurderet, det er blot et hypotetisk eksempel..

https://www.google.dk/search?q=bedste+pande+til+at+stege+en+b%C3%B8f&oq=bedste+pande+til+at+stege+en+b%C3%B8f&aqs=chrome..69i57.10247j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8


Hvor mange webshops er der i top 10?


Der er ikke noget simpelt ja eller nej til dit spørgsmål...


God arbejdslyst!!


René

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt svar Rene, tusind tak! :)

Jeg fornemmer en enstemnig ja til at SEO bestemt stadig er effektivt så jeg tør godt kaste en god pose penge efter en dygtig ekspert!  

Fra Odense
Tilmeldt 15. May 16
Indlæg ialt: 45
Fra  Alfabeto ApS Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asger! 

Hvis du ønsker at få lavet SEO-venlige tekster, så hjælper vi hos Alfabeto dig gerne. Vi har efterhånden hjulpet en del virksomheder med at få optimeret deres tekster, så de fungerer bedre ift. Google's algoritmer, dog uden at gå på kompromis med læsevenligheden. 

Kontakt mig gerne på christian(at)alfabeto.dk, så tager vi en god dialog. 

Mvh.

Christian

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

hej christian :) tak for tilbudet, men jeg har allerede en forfatter tilknyttet, men ville bare høre hvor mange penge SEO i bund og grund er værd at kaste penge efter.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)