Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

UpUp Game til iOS og Android FREE - Jeres FEEDBACK!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 17
Indlæg ialt: 4
Fra  UpUp Game Center Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et meget sjovt spil, men det er slubret svært hehe

Måske der skulle være en grænse i spillet at de grønne prikker ikke kan ligge oveni de blå bjælker der kommer ud fra siden.

Tilmeldt 22. Jan 17
Indlæg ialt: 4
Fra  UpUp Game Center Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Tak for din svar.

Det er nemlig rigtig, at spillet ikke er nemt - men man finder hurtgit ud af, at man med lidt øvelse nemt kan klare, det der var svært i starten :)

Mht. grønne prikker. så har det fra starten af været mening, at de netop skulle ligge som de gøre, fordi det gøre spillet lidt mere udfordrende og ikke alt for simpelt til den enkelte brugere. Men jeg vil helt sikkert drøfte det med mit team og så skal vi nok optimere, justere i spillet. Lige nu samler vi på sådan nogle dejlige feedbacks som dine ;)

Forstat en god dag Yes

Med venlig hilsen
UpUp Game Center 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

det var så lidt, har nu spillet det lidt mere, dog ikke hver dag, og det bliver ikke helt angrybirds afhængig, men mindre kan vel også gøre det.

det virker umiddelbart meget godt.

syntes måske værdien i at få fat på prikkerne er lidt for lille, eller at der måske var nogle indimellem der gav lidt mere.

min rekord er 1075, ved ikke om det er godt, lidt svært at spille det.

Tilmeldt 22. Jan 17
Indlæg ialt: 4
Fra  UpUp Game Center Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

- Det skal det nok blive snart og det arbejder vi fuldtryk på :)

- Jamen når du når de 1200-1500 stykker så stiger værdien af de grønne prikker, så det handler bare om at blive ved :P

- 1075 er ikke helt dårligt, men der er dog nogen der har lidt mere - nok fordi de spiller det tit ;)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)