Hej herinde Vi er for nyligt begyndt at sælge til Norge, og skal gerne have endnu mere gang i salget. Det kræver selvfølgelig noget markedsføring for at gøre os synlige i .no :o) Jeg her lidt splittet, for hvorvidt vi skal vælge en lokal samarbejdspartner - altså finde en igennem fx google.NO - eller om vi skal gå igennem et dansk bureau. Fordele / Ulemper ser jeg som: - Vi kender intet til Norge, og heller ikke til de udbydere der er. Vi skyder altså lidt i blinde - I Danmark kender vi nogenlunde til markedet og ved hvem der er troværdige og hvem der ikke er. Min tanke er at går vi igennem et troværdigt dansk firma, så må man tro at det danske firma samarbejder med lokale aktører i Norge der er til at stole på. - De danske bureauer har kun begrænset adgang til Norge. Ofte samarbejder de med norske partnere som blot gør processen dyrere. Hvad mener i herinde? Hvad er jeres erfaringer? Nogen der evt, har anbefalinger til Norge? Hilsen Mortne |
Hej Morten
Start med at få gratis rådgivning af Eksportrådet under udenrigsministeriet, De hjælper danske firmaer i gang med eksport, så de vil med sikkerhed kunne hjælpe dig.
Hilsen
Ravn