Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fjerne oplysninger fra google?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har desværre fået tvangsopløst et ivs-selskab, som ikke gik som håbet for et års tid siden. Problemet er, at det fremgår som det første, når man søger på mit navn på google - gennem lasso.dk - hvilket jeg er lidt ked af, da det var det første selskab jeg startede og egentlig var dyre lærepenge.

det er selvfølgelig fair nok, at man kan finde oplysninger om mine virksomhedsforhold gennem cvr - men er der nogen måder hvorpå jeg kan undgå, at det fremgår som det første, når man søger på mit navn? der står på lasso.dk, at de ikke kan fjerne det, men at man skal kontakte google. Det har jeg forsøgt, og google vil ikke umiddelbart fjerne det.

tak på forhånd!

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Jan 17
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig kan Lasso fjerne det hvis de gider bruge tiden på det. At de ikke gider er noget helt andet. De får nok jævnt mange henvendelser. Træls situation, men måske "right to be forgotten" kan bruges?

Seneste projekt: Onlinelaanene.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

sony2389:

det er selvfølgelig fair nok, at man kan finde oplysninger om mine virksomhedsforhold gennem cvr - men er der nogen måder hvorpå jeg kan undgå, at det fremgår som det første, når man søger på mit navn?

Det du har brug for, er hjælp og rådgivning om online reputation management.

Nogle søgeresultater kan fjernes via Googles "Right to be forgotten funktion".

Andre kan ikke. Men det betder ikke, at de ikke kan fjernes fra de søgendes fokus - på de første sider af søgemaskinernes resultatlister.

Søgeresultaterne kan påvirkes via søgemaskineoptimering, og skubbes andre, positive eller neutrale, søgeresultater op over søgeresultatet med den uheldige omtale, vil den uheldige omtale blive presset ned til en lavere placering - og med den rette indsats vil den ende på side 2 eller længere nede - ude af de søgendes fokus.

Du kan læse artikler om emnet online reputation management her.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)