Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback af Webshop

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

100 tusinde gange tak for din meget nyttige feedback jeg vil helt sikkert ændre mange af de ting som du har forslået.

Tak for at du ville bruge din tid på dette


Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kommer den sure onkel....

Blot lige 2 hurtige spørgsmål.

1. Syntes du navnet på dit domæne "delux" hænger sammen med billige produkter fra Alixpres af en ofte tvivlsom kvalitet?

2. De billeder du benytter på din side, har du fået lov til at benytte dem, af feks. TTLife eller PTron?

Syntes faktisk det er en pæn side du har fået lavet, men ovenstående slog mig da jeg kom ind på siden...

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Clausen:

Hej Rene

100 tusinde gange tak for din meget nyttige feedback jeg vil helt sikkert ændre mange af de ting som du har forslået.

Tak for at du ville bruge din tid på dette

Hilsen Nicolai 

Selv tak..

God arbejdslyst!!

René

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fresno

Jeg valgte domænet http://deluxgaver.dk/ fordi webshoppen på sigt skal sælge mere "delux agtige varer" vi kan hurtigt blive enige op at http://deluxgaver.dk/ ikke er det optimale navn til butikken lige pt. men til kvaliteten af produkterne, er produkterne testet inden de kom på nettet og de er af helt fin kvalitet naturligvis ikke delux, men kvalitet efter pris.

Angående billeder var jeg ikke klar over man skulle have "lov" til at bruge dem men billederne er taget fra grossisterne så de har det vel ok med det så længe jeg sælger deres produkter.

Hilsen Nicolai 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Clausen:

Hej Fresno

Jeg valgte domænet http://deluxgaver.dk/ fordi webshoppen på sigt skal sælge mere "delux agtige varer" vi kan hurtigt blive enige op at http://deluxgaver.dk/ ikke er det optimale navn til butikken lige pt. men til kvaliteten af produkterne, er produkterne testet inden de kom på nettet og de er af helt fin kvalitet naturligvis ikke delux, men kvalitet efter pris.

Angående billeder var jeg ikke klar over man skulle have "lov" til at bruge dem men billederne er taget fra grossisterne så de har det vel ok med det så længe jeg sælger deres produkter.

Hilsen Nicolai 

Hej igen

Jeg ville nok sørge for at have rettigheder på plads for de billeder du benytter. Lige nu kan de personer der har ophavsretten på billederne komme efter dig.
Send evt. leverandørene en mail og få en klar tilkendegivelse af om du må benytte deres billeder eller ej.
At noget er taget fra en leverandørs side og det er produkter du sælger, giver dig ikke lov til at tage deres billeder fra Google og sætte dem på din egen side. Det kan koste dig dyrt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fresno 

Jeg må lige få sendt nogle mails/beskeder rundt til de forskellige grossister.

tak fordi du informerede mig om dette


Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Sep 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Clausen:

Hej Fresno

Jeg valgte domænet http://deluxgaver.dk/ fordi webshoppen på sigt skal sælge mere "delux agtige varer" vi kan hurtigt blive enige op at http://deluxgaver.dk/ ikke er det optimale navn til butikken lige pt. men til kvaliteten af produkterne, er produkterne testet inden de kom på nettet og de er af helt fin kvalitet naturligvis ikke delux, men kvalitet efter pris.

Angående billeder var jeg ikke klar over man skulle have "lov" til at bruge dem men billederne er taget fra grossisterne så de har det vel ok med det så længe jeg sælger deres produkter.

Hilsen Nicolai 

Hej Nicolai,

Din strategi giver ikke meget mening for mig. Hvis du først har markedsført dig med de varer du har nu, så tror jeg, det bliver rigtig svært at markedsføre sig med luksusvarer efterfølgende. Det bliver i hvert fald ikke nemt/gratis. Hvorfor ikke have to sider, den ene til deluxe gaver og den anden til lidt simplere varer som nu.

Den med billederne - det kan kun gå for langsomt. Ophavsret kan være rigtig dyrt og ødelægge både din virksomhed og din økonomi som privatperson langt frem i tiden.

Mvh.

Per

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Det første jeg lage mærke til, er at kontakt mail adressen, er en gmail, i stedet for en mailadresse oprettet til domænet, fx kontakt@deluxgaver.dk

Lige nu sider jeg på en computer med en lille skærmopløsning: 1366 x 768, og det syndes jeg ikke den klare særlig godt. Jeg får vist den første række produkter, men billederne bliver skåret af i bunden. Det fik mig så til at teste siden på mobiltelefonen, her klare den sig endnu dårligere, jeg kan godt se produkterne, men menuen er væk, og menuknappen der er på mange andre mobilvenlige sites, er der heller ikke. 

En af de ting jeg først opdagede da jeg kom over på mobilen, var de tre kategorier, Mobil tilbehør, Gadgets og hjemmet. Dem havde jeg ikke set i starten, da de kommer mellem alle produktkategorierne. Egentlig syntes jeg at der allerede var for meget på forsiden og det forklares dels af at du har hele tre visninger af shopen på forsiden. Selve shopen bør ikke ligge på forsiden, men have nogle menu punkter, ud fra de tre kategorier du har nu, og så kan man jo overveje om der er brug for alle de menupunkter der er der nu. Jeg det er fint nok med nogle fremhævede vare på forsiden, og linjen neden under hvor man kan få et indblik i de enkelte kategorier er også fin.

Kiggede lige på bloggen, og det virker altså ret upersonligt at der står by admin, og en lille ekstra ting, at have en bruger der heder admin, kan være et sikkerhedsproblem, da mange hacker prøver det som standart, og ja de hacker også små ukendte hjemmesider, da de kan bruge dem til at udsende spam.

Med hensyn til din strategi, så er jeg helt med på at det kan være en god ting at komme i luften hurtig og så udvide senere, specielt hvis man har et nyt koncept. Nu ser jeg ikke dette som et nyt koncept, der er mange andre webshop derude der forsøger at udfylde en niche, og det at starte med billige produkter, og så gå over til luksus senere, er jo ikke en udvidelse af konceptet, men en rebranding, som kan være meget svært og meget dyrt, så jeg vil anbefale dig at lige trække vejret, og finde ud af hvad er strategien for shoppen.

Det var en del kritik, men forhåbentlig også konstruktivt, og noget du kan bruge til noget

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Tak for tankevækkende læsning 

Angående billeder er jeg på sagen 

Angående min strategi er der flere grunde til at jeg starter med mindre luksuriøse produkter bla. for ikke at skulle ligge mange 1000 DKK til at starte med, men også for at lære at drive en webshop relativt billigt. men tak for din bekymring kan sagtens forstå hvad du mener.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Tak for god konstruktiv feedback

Det med at produkterne bliver skåret i bunden har jeg ikke set før men at menuen er væk på mobilen og at kurven også forsvinder er naturlighvis et stort problem,.

Forsiden skal der ændres lidt på færre produkter og tydeligere menuer.

Angående Admin er det ikke noget jeg har tænkt på men vil klart ændre det.

Angående strategien må vi se jeg vil gerne sælge dyrere produkter men måske dele det op på 2 webshops

tusinde tak for din meget nyttige feedback det er jeg meget glad for

Rigtig god dag


Side 3 ud af 4 (32 indlæg)