Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside og logo

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

for 2 år siden, lavede jeg en hurtig løsning, på en hjemmeside, til min sommer cafe.
Kabyssen.nu - den er røv kedelig, og jeg er ikke den store it mand.
Med tiden har jeg fået selvstændig maler virksomhed, og skal overtage Diskotek ( Palæ Caféen ) 1 nov.

Derfor mangler jeg en, som kan lave hjemmeside til mig, og få det hele til at spille.

Men, skal jeg have 3 forskellige hjemmesider?
Hvad koster det at have sådan et .dk domæne? skal jo have 3 så?

Jeg har en mail nu, igennem bricksite ( hvor hjemmesiden også kommer fra ), kan jeg beholde den ??

Mangler også et logo til Palæ Caféen. Der er et nøglehuls logo nu. Det er et gammelt kendt sted, her på Bornholm. Men det må gerne peppes lidt op.

Der kommer blandt andet også nogle opgaver, ang menu kort til kabyssen, og drinks kort til Palæen.

Kh Jimmi Persson.

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmi

Det vil jeg bestemt gerne hjælpe dig med. 

Umiddelbart ja - så skal du have 3 forskellige hjemmesider. Et dk-domæne koster kun 45 kr. per år at have, men derudover skal du så også have et webhotel. Det kan dog også fås ret billigt i dag. Til nogle få hundrede kroner om året. 

Ja du kan godt beholde din email til Kabyssen, hvis du flyttter domænet til en anden udbyder. Den skal blot oprettes der også.

Skriv gerne til mig på kontakt@jessenmedia.dk eller ring på 71 75 78 00

Mvh Jakob

jessenmedia.dk

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmi,

Som der er blevet skrevet så skal du have 3 forskellige domæner. 

Vi vil rigtig gerne hjælpe dig med dine hjemmesider hvis du har brug for det. Du kan kontakte mig på mathias@designbyravn.dk

Hvis vi skal lave hjemmesider og logo til dig vil vi gøre det til en rigtig god pris, skriv for mere info.

Mvh

Mathias

Tilmeldt 18. Nov 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmi

Som der allerede er skrevet så er tre hjemmesider det rigtige valg og prisen er bestemt overkommelig for dk-domæner.

Kabyssen.dk er desværre optaget, men man kan jo altid undersøge om den nuværende ejer vil sælge. Ellers kan du jo også holde fast i dit .nu-domæne.

Jeg er bornholmer, bosat i Rønne og tilbragt mange weekender på Palæen i gymnasie-tiden 😉 Så vi vil nemt kunne mødes og snakke om mulighederne.

Jeg synes det er en rigtig sjov opgave som jeg meget gerne vil hjælpe dig med.

Håber at høre fra dig!

Hilsen Tanja

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmi, 

Hos reklamebureauet Grafikr ApS kan vi hjælpe dig med at lave nogle professionelle hjemmesider, som både er brugervenlige og ser godt ud. Vores kunder består af alt fra den lokale cafe, som måske skal have en ny hjemmeside + menukort til helt store kæder, hvor du måske kender Kvickly.

Uanset hvad, så vil vi skræddersy  en løsning, som passer til dine behov. Hvis du tager et smut forbi www.grafikr.dk, så kan du læse lidt mere om os. 

Ellers så giv et kald på 71 71 70 71 eller skriv på ehj@grafikr.dk :-) 

Lad mig høre fra dig. 

Venlig hilsen
Erik Jeppesen


Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmi Persson

Nu ved jeg ikke hvad dit budget til dine nye hjemmesider er, men med vores system på NemmeHjemmesider.dk får du en flot hjemmeside du selv kan sætte op og den er responsive, og du kan også få din egen mail med 1GB plads.

Jeg kan også hjælpe med at sætte dine sider op, og ønsker du det så kan vi starte med at snakke samme for at finde frem til hvilke ønsker du har.

Men hvis du ønsker mere info så skriv endelig til info (a) nemmehjemmesider.dk så vil jeg meget gerne hjælpe dig videre.

Mvh

Thomas Vestergaard
NemmeHjemmesider.dk

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Sep 16
Indlæg ialt: 3
Fra  Webson.dk Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmi,

Tag et kig forbi vores hjemmeside. Vi laver billige progressive hjemmesider til mindre firmaer.

Logo og fremstilling af menu-kort, kan vi naturligvis også være behjælpelige med. 

http://webson.dk/

Med venlig hilsen

Lars

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmi

Hvis du har tre forskellige koncepter, så vil jeg uden tvivl rådgive dig til at få lavet tre uafhængige hjemmesider. At benytte ét domæne til disse vil skabe forvirring hos dine målgruppe(r). 

Et domæne er typisk en billig omgang. Det kan fås til under 100 kr, de fleste steder. Derefter er der kun et årligt gebyr til DK Hostmaster på omkring 90 kr. 

Jeg vil forslå dig at kigge imod en professionel WordPress løsning. Vi udarbejder alle vores kunders løsninger i WordPress CMS, hvorigennem vi har fantastisk mange muligheder for at designe og tilrette dine hjemmesider, således at de passer perfekt til det enkelte koncept du måtte drive. Uanset om der er tale om en malerforretning, eller et diskotek. Du kan evt. søge inspiration på vores referencerliste: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer 

Vil rigtige gerne tage en uforpligtende dialog med dig, hvor jeg giver dig et overblik over prisen samt dine muligheder. Vi har lavet et koncept, hvor vi er i stand til at udarbejde hjemmesider baseret på en gennemskuelig og prisfokuseret proces, hvor kvaliteten stadig er som man kan forvente. 

Send mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, og skriv gerne lidt mere omkring dine forventninger til dine hjemmesider. Start evt. med kabyssen.dk. Du er velkommen til at sende mig links til hjemmesider som du finder tiltalende, så kan vi tage en konkret dialog udfra disse. Vi kan i øvrigt ligeledes bistå med grafisk arbejde, da vi har en grafikker siddende på kontoret til at varetage disse typer af opgaver. 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmi

Jeg vil som de andre foreslå dig at få lavet 3 forskellige hjemmesider, når koncepterne ikke har noget med hinanden at gøre er det den bedste løsning for dine forretninger. 

Køb dine domæner igennem gratisdns.dk - Bedst pris!!

Jeg kender ikke til dine forudsætninger, men jeg vil klart fokusere på et CSM system du følger dig tryg med og hvor selv kan vedligeholde så meget som muligt. Det er især relevant når vi taler om tre hjemmesider. Det er aldrig sjovt at være afhængig af andre når smådetaljer skal tilpasses og rettes til. 

Så før du siger ja til noget, er det en god ide at gøre dig bekendt med hvad du køber og især dine muligheder og eventuelle begrænsninger. 

God arbejdslyst!!

René

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)