Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der bruger Vconnect Postnord Vælg selv modul i Opencart 1.5.6.x?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Svenstrup
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik den 23/8-2016 en mail fra Vconnect med denne ordlyd:

"I forbindelse med Post Danmarks annoncerede lukning og udskiftning af deres udleveringssted API vil det ikke længere være muligt at benytte det gamle vConnect udleveringssteds modul efter den 1/9.

Vi har i samarbejde med PostNord udviklet et nyt modul, ved navn Alt-i-1, som vil kan det samme og meget mere end det gamle modultager over. "

Altså besked én uge førend vores vælg selv modul ikke vil virke mere, som jeg forstår det.

Nå, smider alt hvad vi har i hænderne og påbegynder en installation af det nye modul på vores testserver...  Så er det jeg til min skræk ser, at man kun kan downloade til version 2.x af Opencart.
Ingen download til version 1.5.6.x? Det håber jeg da godt nok er en fejl, da vi ikke har muiighed for at skifte vores shopkerne til den nye version af Opencart, der først pr. 1. august er kommet i en nogenlunde stabil version efter mange problemer siden 2.x versionerne blev lanceret.

At opdatere fra den gamle version at Opencart til den nye er som at skifte til en helt anden shopkerne og en ret kompliceret affære man ikke bare kaster sig ud i her 1 md. førend vores sæson går igang. Vi risikerer jo at miste ranking ved Google, hvis alting ikke spiller og derudover har vi jo hammertravlt med at modtage nye varer og lægge dem i shoppen. Med andre ord et rigtig skidt tidspunkt. Så hellere undvære vælg selv muligheden fra Vconnect.

Ved ikke om jeg er galt på den ang. Vconnect modulet til den gamle version af Opencart - jeg ville dog elske at tage fejl i dette tilfælde, så kom endelig frem, hvis nogen af Jer ved andet.

De bedste Amino hilsner
Pernille fra Santashop.dk

www.santashop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille

det er korrekt der ingen support er for under 2.x med dette modul, har du prøvet at skrive til dem

jeg har brugt det længe og selv lige opdateret til det nye modul, virker fint dog med et mennnnnn.

vælge selv sted viser ikke udleveringssteder på kortet i min shop, problematisk for mig da mine kunder hovedsagelig bruger den funktion, jeg har været nød til at slå den fra det vconnect giver en melding tilbage på denne løsning , tænker her må ligge en programeringsfejl.

ved ikke om der er andre der oplever det sammen ????

Fra Svenstrup
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg har haft kontakt med Vconnect, og det er ikke dem men Post Nord, der har besluttet at det kun skal udvikles til version 2.x.x af Opencart. Ikke særligt høfligt at lade sine kunder i stikken på den måde med en uges varsel :-)

www.santashop.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)