Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento - Kan man tilføje template til en hjemmeside som er programmeret fra bunden?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 25. May 16
Indlæg ialt: 6
Fra  OnlineOutwear Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Vi kunne rigtigt godt tænkte os, at få lavet alt det grafiske/layout mæssige om på vores hjemmeside. Vores hjemmeside er programmeret og siden har vi af flere omgange fået programmørere til ændre i designet, men vi kunne godt tænkte os af få skiftede til noget ordenligt en gang for alle.

Men det store spørgsmål er, kan vi blot købe en standart Magento template og så bare ligge den over vores hjemmeside? Eller kræver det en masse programmør arbejde?

Vi er helt grønne, så ALLE gode råd, er meget velkomne!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Det vil afhænge meget af hvad I har "fået programmeret" før i tiden. Vi der er tale om konkrete funktioner, som er tilpasset i en håndlavet design, så vil det være meget risikopræget af skifte til en themeplate. 

Send evt. et link af til nuværende løsning til min mail simon@erhvervshjemmesider.dk, så kan jeg kort kigge nærmere på det. Hvis du kan give mig et svar på ovenstående, vil det gøre det lettere at give dig et overblik over mulighederne.

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. May 16
Indlæg ialt: 6
Fra  OnlineOutwear Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Linket til hjemmesiden er https:www.onlineoutwear.dk.

Vi har fået programmet ALT fra bunden :) Er der noget specifikt som vi har fået programmeret, som du tænker på?

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det korte svar er: Nej, det kan man ikke.

I jeres tilfælde ville det bedste nok være at rykke jeres shop over på noget ny software i et system der passer til jeres behov :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Dalbøge:

Hej Simon,

Linket til hjemmesiden er https:www.onlineoutwear.dk.

Vi har fået programmet ALT fra bunden :) Er der noget specifikt som vi har fået programmeret, som du tænker på?

Hej Andreas

Har netop svaret på din mail :-) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. May 16
Indlæg ialt: 6
Fra  OnlineOutwear Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Mange tak for dit svar!

Hvorfor mener du så, at svaret er nej? :)

Og hvad er det helt præcist du mener med, at vi skal finde noget software som passer til vores behov?

På forhånd tak!

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Et tema udviklet til Magento virker kun sammen med Magento og så fremdeles.. Lidt på samme måde som at du heller ikke kan afspillet et kassettebånd på en cd afspiller :)

Mht. ny software mener jeg at i er bedre tjent ved at benytte et af de allerede eksisterende systemer som f.eks. Magento, frem for egen software der er kodet fra bunden. Om det så skal være Magento, Shopify, Prestashop, WP + WooCommerce eller noget helt andet kommer nok an på jeres behov, ambitioner og budget.

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. May 16
Indlæg ialt: 6
Fra  OnlineOutwear Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay :) Jeg tror ikke helt, at jeg har fået udtrykt mig klart nok - beklager!

Altså, vi fik programmeret vores webshop helt fra bunden i Magento (uden template) for et par år siden og så har løbende ændret i designet. Spørgsmålet er så, hvis vi nu købte en færdig Magento template, vil vi så kunne ligge den over på vores hjemmeside uden at vi skal til at oprette produkter og alt sådan noget igen? Og i så fald, hvor meget programmør arbejde vil der ligge i at tilpasse et template til vores Magento hjemmeside?


På forhånd tak! :)

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg misforstod fuldstændig hvad du mente :)

Jeg har ikke selv tidligere arbejdet med Magento så jeg kan ikke umiddelbart svare på dit spørgsmål, men jeg har meget svært ved at forestille mig at et template skift ville resultere i at i skulle lægger produkter m.m. ind igen.. Der kan dog være andre detaljer på siden der måske skal tilrettes den ny template.. Her er der sikkert nogle Magento kyndige der kan svare bedre end mig.

(I øvrigt.. Når du skriver at i benytter Magento uden en template mener du nok at i benytter Magento med en template som i selv har fået lavet fra bunden)

Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Wiencken Electronics Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav et udviklingsmiljø hvor i kopiere jeres database og sætter det op så i har 2 ens sider. Så tager i et overblik over hvilke plugins i har fået installeret og om de kræver tilpasning/er blevet tilpasset. Så burde i faktisk kunne følge Magentos opgraderings instrukser på udviklingsmiljøet som mere eller mindre betyder i skal overskrive koden med en frisk installation med undtagelse af nogle konfigurationer. Så er det bsre at teste om alt stadig spiller og gør det det kan i tage samme omgang på den rigtige side :)
Backup er alt!

Det kan være en løsning hvis i er friske :)

www.elektronikdele.dk 

Mobilreservedele & Tilbehør

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)