Stod der, at labelprinteren virkede med Windows 10? Hvis ikke, så har de jo ikke snydt dig, du har derimod ikke læst ordentlig efter... Det er en ret afgørende fakta, før nogen kan rådgive dig i den ene eller anden retning...
Bemærk ligeledes, at såfremt printeren er taget i brug, dvs pakket ud, så skal sælger kun tage den retur til det beløb, som de mener at kunne gensælge printeren for, dvs som brugt... Her giver de fleste shops kun 50% retur eller mindre, og det er vel at mærke helt legalt...
Ja, der stod på siden at den var kompatibel med windows 10. Og det fik jeg også bekræftet endnu engang, da jeg spurgte dem over deres chat support, der bekræftet at den virket til windows 10.
Jeg har haft lidt med hollandsk aftale/køberet at gøre og lovgivning er ikke så forskellig fra det vi kender i DK. Dit problem er self at du sidder i DK og sælger er i NL, så det kræver nok lidt held at lykkedes med at gøre en returret gældende uden at bruge alt for meget tid og ressourcer på det.
Er situationen som du beskriver, og endnu bedre at du har på skrift fra enten deres hjemmeside eller chathistorik at produktet er kompatibel med Win10, så er der tale om en mangel (fuldstændig lige som vi kender i DK)
Det jeg ville gøre i din situation var at formulere at de solgt dig et produkt som ikke lever op til de specifikationer de har lovet og de efter "Burgerlijk Wetboek" (Den hollandske udgave af aftale og købeloven, link; http://wetten.overheid.nl/BWBR0005289/2016-07-01), kapitel 9 og 10, er forpligtet til at tage produktet retur eller kompensere dig for den udgift du vil have til at få opdateret software (hvis det er muligt)
Hvis de stadig stejler eller overhovedet ikke vil samarbejde, så kan truslen om "ConsuWijzer" (NL's svar på et forbrugerklagenævn) måske hjælpe. Dit problem er, at du som virksomhed ikke er forbruger (definitionen på en forbruger er den samme som i DK), men det er da et forsøg værd.